به گزارش ایران دکونومی، چهارمین رویداد تینواستارز با حضور تیم‌های دانش آموزی، در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ در حال برگزاری است؛ غرفه‌ای که نوجوانان فناور و نوآور میزبان مخاطبین بوده و با شوق و ذوق ایده‌های خود را ارائه می‌دهند.

اجرای موفق پروژه ملی رویدادهای کارآفرینی نوجوانان ویژه مدارس دولتی از سال 97 و شکل‌گیری تیم‌های دانش آموزی، راه را برای حضور دانش آموزان به عنوان آینده سازان کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه، به الکامپ 98 باز کرد و از آن زمان دانش آموزان با ایده‌های نوآورانه خود در غرفه تینواستارز الکامپ حضور می‌یابند. الکامپ 1403 نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور نوجوانان با ایده‌های نوآورانه و فناورانه بود.

نمایشگاه الکامپ تهران

رویدادهای کارآفرینی دانش آموزی با رویکرد کسب و کارهای حوزه فناوری اطلاعات و «کمپ‌های برنامه نویسی» با همکاری سازمان فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش، دفتر اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری و راهبری و اجرای بخش خصوصی با الویت مناطق کم برخوردار از سال 97 تا 1400 برگزار شد. در این پروژه تلاش شد تا ضمن توسعه نگرش کار آفرینی در دانش آموزان و شکل گیری مناسب و زیرساختی تیم های دانش آموزی، آنها را در فضاهای واقعی کسب و کار و رقابت با استارتاپ های بزرگ و کوچک قرار دهند.

نمایشگاه بین المللی تهران

«صائبه سلوکی» مدیر طرح ملی کارآفرینی فناورانه دانش‌آموزی، در حاشیه بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، اذعان داشت: این رویداد از سال 97 کلید خورد. رویدادهای کارآفرینی دانش آموزی با هدف آموزش کسب و کارهای IT به دانش آموزان شکل گرفت تا بتوانیم بچه ها را برای حضور در بازار فناوری اطلاعات آماده کنیم. هدف ما بچه‌های کم برخوردار در مدارس کم برخوردار دولتی و استان‌های کم برخوردارتر بوده است، این موضوع باعث شد که رویداد پروژه ملی باشد. در سال 98 سعی کردیم بچه‌ها تجربه عینی از بازار آتی که قرار است در آن نقش آفرینی کنند را داشته باشند، بنابراین با اسم تینواستارز در رویداد حضور یافتیم.

تینو استارز پنجره‌ای است رو به آینده برای ایجاد انگیزه و امید در نوجوانانی که در بزرگ‌ترین نمایشگاه بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات شاهد حضور شرکت‌های کوچک و بزرگ با بهترین کارشناسان و متخصصین IT هستند؛ کسانی که ماندن را به رفتن ترجیح داده‌اند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array