به گزارش ایران دکونومی، بازی تلگرامی تپ سواپ (Tap Swap) که از ابتدا اعلام کرده بود روی بلاکچین سولانا راه‌اندازی می‌شود، در تاریخ ۷ خرداد نظر خود را عوض و اعلام کرد که روی بلاکچین دیگری راه‌اندازی خواهد شد.

اگرچه انتظار می‌رفت که تپ سواپ هم راه نات کوین را پیش بگیرد، اما هربار در پست‌های تلگرامی خود اعلام می‌کرد که بلاکچینی که تیم توسعه دهنده این بازی برای تپ سواپ در نظر گرفته، به‌زودی اعلام می‌شود.

البته اخیراً با اضافه کردن گزینه 2X در کنار موجودی سکه های این بازی که به شما این امکان را می‌دهد که با اتصال ربات بازی به کیف پول تون و پرداخت 1 تون کوین، موجودی سکه‌های خود را دو برابر کنید و یا گزینه Boost X2 که مجدداً با اتصال به کیف پول تون و پرداخت 0.5 تون کوین از افزایش‌های دو برابری در کلیک و… برخوردار شوید، می‌شد انتظار راه اندازی سکه های تپ سواپ روی بلاکچین تون را داشت.

بالاخره تپ سواپ ساعاتی پیش با انتشار پستی، رسماً اعلام کرد که سکه های این بازی محبوب روی بلاکچین تون راه اندازی خواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array