به گزارش ایران دکونومی، دقایقی پیش تپ سواپ (Tap Swap) در کانال رسمی خود اعلام کرد که راه اندازی استخر تا اول جولای (11 تیر 1403) به تعویق افتاده است.

تپ سواپ دلیل اصلی این تأخیر را کشف ربات هایی اعلام کرده که برخی از کاربران به کمک آن مقدار غیر واقعی سکه به دست آورده‌اند.

این بازی تلگرامی برای حفظ عدالت در توزیع توکن، در حال انجام اقداماتی برای توقف و ممنوعیت این ربات هاست.

تیم تپ سواپ (Tap Swap) در ادامه گفته که اولویت اصلی تپ سواپ تضمین تخصیص عادلانه TAPS و پاداش به کسانی است که صادقانه این توکن را به دست آورده‌اند.

در این پست از صبر و درک کاربران به‌خاطر این تأخیر که برای حفظ یکپارچگی جامعه تپ سواپ به وجود آمده، قدردانی کرده و آن را فرصتی برای کاربرانی خوانده که تازه به این بازی پیوسته‌اند. همچین گفته که کاربران اولیه TapSwap می‌توانند از این تأخیر برای تبدیل شدن به نهنگ این توکن استفاده کنند.

در آخر نیز اعلام شده که اطلاعات مربوط به بلاکچین در راه است. این قسمت از خبر منتشر شده به پست‌های قبلی تپ سواپ مربوط می‌شود که اعلام کرده بود توکن تپ سواپ روی شبکه سولانا راه‌اندازی نخواهد شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array