به گزارش ایران دکونومی، تیم توسعه دهنده تپ سواپ خلاصه‌ای از نکات کلیدی مورد بحث در جلسه پرسش و پاسخ (AMA) روز چهارشنبه (۱۹ ژوئن، ۳۰ خرداد) ارائه کرد که در ادامه به آن پرداخته شده است.

چرا بلاکچین را تغییر دادیم؟

در ابتدا از توسعه و زیرساخت سولانا الهام گرفتیم و آن را به عنوان اولین انتخاب برای تپ سواپ (TapSwap) معرفی کردیم. با توسعه ربات، نتایج فراتر از انتظارات ما بود و ما را به بازنگری در انتخاب بلاکچین سوق داد. با توجه به اینکه برنامه تپ سواپ مبتنی بر تلگرام است، بلاکچین TON مناسب‌تر بود و به ما این امکان را می‌داد که پتانسیل کامل محصول خود را درک کنیم.

پاسخگویی و پشتیبانی دقیق بنیاد TON این تصمیم را تایید و TON را به منطقی‌ترین انتخاب برای بهترین تجربه کاربری تبدیل کرد.

دلیل وجود گزینه Boost پولی در تپ سواپ چه بود؟

ورود به بازی در ابتدا رایگان بود و البته هنوز هم رایگان می‌باشد؛ با این حال، توسعه و نگهداری زیرساخت‌ها هزینه‌بر است.

مراحل توسعه پروژه نیازمند کار توسعه‌دهنده، راه‌اندازی توکن و اطمینان از نقدینگی است. بنابراین، یک ویژگی پولی برای مدت محدودی معرفی شد. این پرداخت اختیاری بود و به کاربرانی که به آن ملحق شده بودند، اجازه می‌دهد تا موجودی خود را افزایش دهند.

این پرداخت ها همچنین نشان می‌دهد که جامعه ما به موفقیت پروژه اعتقاد دارد، که به طور قابل توجهی موقعیت مذاکره ما را با شرکای بالقوه بهبود می‌بخشد و ممکن است نقشی حیاتی در موفقیت آینده پروژه داشته باشد.

برنامه‌های آینده تپ سواپ چیست؟

هدف ما توسعه در پلتفرم‌های هوش مصنوعی، سوشال فای (SocialFi) و کوئست (Quest) است. ما قصد داریم یک پلتفرم تعاملی با رابط کاربرپسند راه‌اندازی کنیم تا جامعه و بازار را رشد دهیم.

این پلتفرم به ایجاد جوامع برای پروژه‌های Web3 و تسهیل شبکه، بازاریابی و محتوای تولید شده توسط کاربر کمک می‌کند. ما معتقدیم تپ سواپ (Tap Swap) به یک رهبر در ایجاد جامعه و بازاریابی تبدیل خواهد شد.

جزئیات در مورد توکنومیک تپ سواپ

توکنومیک تقریباً کامل است، اما بخش‌های ادامه‌دار زیادی از جمله ارتباطات مداوم با صرافی‌ها و پلتفرم‌های متعدد وجود دارد.

با توجه به این پویایی‌ها و پیشرفت های اخیر پروژه، مجبور شدیم تغییراتی در مستندات ایجاد کنیم. ما فعالانه با صرافی های درجه یک (Tier1) در ارتباط هستیم و بازخورد مثبتی در مورد همکاری آنها دریافت کرده‌ایم.

پس از نهایی شدن، شما را در جریان این تلاش‌ها قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از تمام توکن ها قطعاً به جامعه اختصاص خواهد یافت.

چه کسانی پشت پروژه تپ سواپ هستند؟

ما یک تیم چند ملیتی و عمدتاً اروپایی (متخصص 25+) با تجربه گسترده در وب 3 و بازی هستیم.

تیم ما تمام وظایف پروژه را به طور مستقل انجام می‌دهد و همکاری خوبی با سایر بلاکچین ها، پروژه‌ها و صرافی‌ها دارد. ما بر کارایی و نتایج تمرکز می‌کنیم.

چطور از عدالت و شفافیت ایردراپ تپ سواپ مطمئن باشیم؟

ما در حال توسعه قوانین روشنی برای توزیع توکن هستیم تا توکن‌ های تپ سواپ عادلانه بین کاربران تقسیم شود؛ که البته برای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی فعلاً نمی‌توان آنها را افشا کرد.

از آنجایی که توزیع عادلانه توکن برای موفقیت ما و آینده پروژه بسیار مهم است، یک سیستم نظارتی برای ردیابی رفتار کاربران ایجاد کرده‌ایم و حساب‌هایی که مستحق ممنوعیت هستند را شناسایی می‌کنیم.

علاوه بر این، در نظر داریم این گزینه را پیش روی کاربران متخطی قرار دهیم که داوطلبانه با کاهش درصدی از موجودی خود، در این بازی همه برنده باشند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array