به گزارش ایران دکونومی، ابتدا قرار بود توکن تپ سواپ (Tapswap) در تاریخ ۳۰ می (۱۰ خرداد) راه‌اندازی شود، اما به دلیل کشف ربات‌هایی که برخی از کاربران به وسیله آنها مقدار غیر واقعی سکه به دست آورده بودند، تاریخ راه اندازی توکن (TGE) با تأخیر یک ماهه، به ۱ جولای (دوشنبه، ۱۱ تیر) موکول شد.

تنها چند روز به تاریخ موعود مانده بود که این بازی با اضافه کردن تسک جدیدی به اسم Cinema، که به نظر می‌رسید حداقل ده روز ادامه داشته باشد، این گمانه‌زنی را به وجود آورد که باز هم باید منتظر به تعویق افتادن تاریخ مشخص شده باشیم.

تپ سواپ در تاریخ دیگری راه اندازی می‌شود

اگر با دید مثبتی که سری قبل مطرح شده بود، پیش رویم و این تأخیر را با دید کسب سکه‌های بیشتر و تبدیل شدن به یک نهنگ تپ سواپ نگاه کنیم، می‌توان گفت که خوشبختانه کاملاً درست بود.

تیم توسعه دهنده تپ سواپ (Tap Swap) دقایقی پیش در کانال رسمی این بازی اعلام کرد که تاریخ عرضه توکن در صرافی‌ها تغییر کرده است. این تیم معتقد است که کاربران از این اتفاق سود خواهند برد.

در این پست نوشته شده که با توجه به اینکه پروژه تپ سواپ به یکی از بازیگران اصلی در سطح جهانی تبدیل شده، نه تنها توجه کلاهبرداران، بلکه رهبران صنعت وب 3 را به خود جلب کرده است.

در ادامه آمده است: تیم تپ سواپ (Tapswap) در واقع در حال مذاکره فعال با صرافی های درجه یک (tier 1) است که البته آنها هم مانند جامعه تپ سواپ هیجان‌زده هستند!

از نظر تیم تپ سواپ این موفقیت و این سطح از توجه مستلزم کار بسیار دقیق‌تری روی توکنومیک و استراتژی راه اندازی مناسب است؛ و این یعنی زمان اضافی…

تپ سواپ با اشاره به اینکه همه اینها برای اطمینان از این مسئله است که راه اندازی توکن در سه ماهه سوم (جولای تا سپتامبر یعنی ۱۱تیر تا ۹ مهر) اصولی پیش رود، مجدداً یادآور شده که برای همه کاربرانی که صرف نظر از هر اتفاقی در کنار این تیم هستند، سودآور خواهد بود.

در پایان این پست آمده که در مورد آینده تپ سواپ، شراکت های سطح یک و… اخبار بیشتری منتشر خواهد شد. همچنین با بیان اینکه این تیم برای حمایت کاربران ارزش قائل است، از آنها خواسته که نظرات خود را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) با این تیم به اشتراک بگذارند.

دلیل تپ سواپ برای تأکید بر سود کاربران از این تأخیر چیست؟

در تاریخ ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت ماه) تیم نات کوین پستی در کانال تلگرام منتشر و اعلام کرده بود که از ابتدای آوریل ۳۴ هزار دلار رمزارز تون کوین از تبلیغات کانال خود کسب کرده و تصمیم دارد آن را بین کاربران خود تقسیم کند؛ و البته این کار را هم کرد.

با توجه به اینکه کانال تلگرامی تپ سواپ در حال حاضر بیش از ۳ برابر نات کوین کاربر دارد و همچنین کانال یوتیوب این بازی که اخیراً راه‌اندازی شده و از طریق تسک Cinema (که بالا به آن اشاره شد) در جذب کاربر و البته بازدید بالای ویدیوهای خود موفق عمل کرده، این احتمال وجود دارد که یکی از دلایل تیم تپ سواپ برای جابه‌جایی تاریخ و همچنین تأکید بر سود کاربران، همین قضیه باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array