به گزارش ایران دکونومی، تپسی تا کنون ۶ بانک را تحت پوشش خود داشت، اما در راستای افزایش رضایت رانندگان، همکاری خود را به ۱۵ بانک افزایش داد. تپسی در حال حاضر بانک‌های تجارت، ملی، ملت، کشاورزی، صادرات، سامان، اقتصاد نوین، آینده، شهر، سپه، رسالت، پارسیان، پاسارگاد، بلوبانک و ویپاد را تحت پوشش دارد.

رانندگان یا سفیران تپسی، تنها لازم است که در یکی از این ۱۵ بانک حساب داشته باشند و سپس در هر زمان از شبانه‌روز که اراده کنند می‌توانند درخواست انتقال اعتبارشان از تپسی به شماره شبا خود را ارسال کنند.

 تپسی

مشتری‌محوری در تپسی

امین سمیعی، معاون رشد تپسی، با اشاره به «مشتری‌محوری» گفت: «ما در تپسی باور داریم که تداوم حضور و توسعه بازار، به میزان پاسخگویی به نیازهای ذینفعان‌مان وابسته است. به همین خاطر همواره تلاش داشته‌ایم تا رضایت سفیران و کاربران به یک میزان در اولویت‌های سازمان قرار داشته باشد.

مهم‌ترین نیاز سفیران همیشه مدیریت درآمد روزانه است. تا پیش از این ۷۰ درصد از سفیران تپسی در بانک‌های طرف قرارداد شرکت حساب داشته و از قابلیت تسویه اعتبار آنی استفاده می‌کردند. خوشحالیم که در آخرین تغییر و افزایش مجدد تعداد بانک‌های همکار، حالا تمامی سفیران می‌توانند در هر لحظه که لازم دارند درآمدشان را به‌ حساب خود واریز کنند.»

تپسی در اسفندماه ۱۳۹۷ قابلیت تسویه حساب آنی را به امکاناتش اضافه کرد. در حال حاضر رانندگان تپسی می‌توانند از دو روش «تسویه روزانه» و «تسویه در لحظه» استفاده کنند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array