به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همانطور که جامعه جهانی ارزهای دیجیتال در انتظار فعال‌سازی شبکه اصلی از نسخه ارتقایافته شاپلا (Shapella) در بلاکچین اتریوم (ETH) هستند، صرافی بزرگ بای بیت (Bybit) از راه‌اندازی یک ویژگی جدید و افزودن توکن‌های stETH در این پلتفرم خبر داده است که برای سپرده‌گذاران در پلتفرم‌های استیکینگ اتریوم از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

بای بیت stETH را به قابلیت Unified Trading Account خود افزود

طبق بیانیه‌ای که تیم پشتیبانی صرافی بای بیت (Bybit) به اشتراک گذاشته است، مرحله نهایی ادغام اتر استیک شده (stETH) در اکانت معاملات یکپارچه این صرافی به پایان رسیده است. البته همه کاربران نمی‌توانند به طور یکسان اترهای استیک شده (stETH) را در پلتفرم Earn بای بیت ضرب کنند یا آن را در یک ماژول بازار اسپات خریداری نمایند.

در بیانیه این شرکت آمده است:

«در استخرهای پاداش بای بیت شیرجه بزنید و سهم خود را از این جوایز دریافت کنید! با ما به استقبال اتریوم شانگهای بروید تا با هم عید پاک و چندین رویداد مهم دیگر را جشن بگیریم.»

کاربران بلافاصله پس از ضرب توکن‌ها stETH می‌توانند از آنها به عنوان وثیقه در حساب Unified Trading Account استفاده کنند که یک ماژول معاملاتی out-of-the-box  برای کاربران بای بیت است.

stETH

ظاهراً بای بیت (Bybit) قصد دارد با این کار به اولین صرافی ارز دیجیتالی تبدیل شود که به معامله گران خود اجازه می‌دهد از اترهای استیک شده (stETH) در معاملات مارجین استفاده کنند. این کار باعث می‌شود استفاده از نقدینگی در این پلتفرم از نظر منابع کارآمدتر باشد.

بن ژو (Ben Zhou)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل صرافی بای بیت، از فرصت‌هایی که این ادغام برای همه معامله‌گران و سپرده‌گذاران اتریوم در این پلتفرم فراهم می‌کند ابراز خوشحالی نموده است:

«بسیار هیجان‌زده هستیم که راهی جدید برای کاربران خود فراهم کنیم تا بتوانند از سرمایه‌گذاری‌های اتریوم خود بیشترین بهره را ببرند. با ترکیب دو ویژگی قدرتمند یعنی استیکینگ اتریوم و UTA در یک محصول، تجربه‌ای کاملاً جدید ایجاد خواهیم کرد که به کاربران ما اجازه می‌دهد از بهره‌وری بالای سرمایه و تجارت خود، در کنار فرصت کسب سود نهایت لذت را ببرند.»

گفتنی است که قابلیت Unified Trading Account بای بیت یکی از برجسته ترین دستاوردهای این پلتفرم در بخش صرافی‌های متمرکز در سه ماهه اول سال 2023 است.

استیکینگ ساده اتریوم برای کاربران بای بیت

با کمک عملکردهای جدید بای بیت، سپرده‌گذاران اتریوم (ETH) در این پلتفرم می‌تواند به طور قابل توجهی منطق عملیاتی خود را بهبود ببخشد. به این ترتیب، کاربران برای افزایش اندازه سبد دارایی خود، دیگر نیازی به خارج کردن اترها (ETH) از ماژول‌های استیکینگ ندارند. به طور معمول، استیکینگ اتریوم (ETH) با چنین ماژول‌هایی منجر به  3تا 4٪ سود سالیانه می‌شود.  از طرفی، ارتقا شاپلا (Shapella) در شبکه اتریوم مهمترین اتفاق در این شبکه بعد از هارد فورک مرج به‌شمار می‌رود زیرا قرار است امکان برداشت اتریوم‌های استیک شده را فراهم سازد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array