به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در راستای پیشرفت‌های زیادی که اخیراً در اکوسیستم شیبا اینو شاهد بودیم، LUCIE مدیر بازاریابی این میم کوین از برنامه‌های جامعه شیبا مبنی بر راه‌اندازی یک توکن مشتقه لیکوئید استیکینگ با نام KNINE، در بستر شیباریوم خبر داده است. این پروژه با همکاری جدید شیبا اینو با پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) کی9 فایننس (K9 Finance) راه‌اندازی خواهد شد.

همکاری شیبا اینو با K9 اوایل این ماه با هدف تسهیل روند استیکینگ بدون وقفه و یکپارچه توکن بون (BONE) در شیباریوم آغاز شد. اکنون، جامعه با راه‌اندازی KNINE که قرار است روز ۷ مارس ۲۰۲۴ (17 اسفند) اتفاق بیفتد، خود را آماده می‌کند تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید در این شبکه لایه دوم ادغام شود.

کاهش قیمت شیبا اینو (SHIB)

برخلاف انتظار، با وجود چنین پیشرفت قابل توجهی، قیمت توکن SHIB پس از جهش‌های قابل توجه روزهای گذشته، اکنون در مسیر کاهش قرار گرفته است. این درحالی است که پیشرفت‌های خیره‌کننده جامعه شیبااینو طی یکی دو ماه گذشته، به گمانه‌زنی‌ها در مورد هدف قیمت 0.00001 دلاری این دارایی دامن زده است. به جز آغاز مشارکت شیبا اینو با K9  که به‌عنوان اقدامی انقلابی در راستای تسهیل استیکینگ بی‌وقفه BONE شناخته می‌شود، پیشرفت‌هایی مانند استاندارد توکن ERC-404 SHEboshi، کاربردپذیری Shiboshis و ادغام Marswap چشم‌انداز روشنی را در افق دید سرمایه‌گذاران این دارایی باز کرده است.

نمودار روزانه قیمت شیبا اینو
نمودار روزانه قیمت شیبا اینو (SHIB)

در زمان نگارش این مقاله، قیمت شیبا اینو افت قابل توجه 1.20 درصدی را در 24 ساعت گذشته نشان می‌دهد و در حال حاضر با قیمت 0.00000971 دلار معامله می‌شود. شایان ذکر است، این توکن روز گذشته حرکت صعودی قابل توجهی را به نمایش گذاشت و به مرز 0.00001 دلار نزدیک شد و همین امر موجب افزایش خوش‌بینی میان فعالان بازار گردید. با این وجود، داده‌های مربوط به بازار مشتقات شیبا اینو، بیشتر نشان‌دهنده جو نزولی در بازار است، زیرا بهره باز معملات آتی SHIB در حال کاهش است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array