به گزارش ایران دکونومی، «تون کوین»، توکن بلاکچین «اوپن نت ورک» (TON)، پس از این دستگیری بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد. هرچند که این دارایی کریپتویی بخشی از این افت را جبران کرد و در سنگاپور به قیمت ۵.۶۹ دلار معامله شد، اما همچنان ۱۶ درصد کاهش خود را حفظ کرده است.

بلاکچین «تون» که با ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه تلگرام از طریق یک شراکت مرتبط است، به دنبال ارائه خدماتی مانند پرداخت‌های درون برنامه‌ای و بازی‌هاست. این ارتباط میان تلگرام و «تون» باعث شده تا این پروژه به یکی از مطرح‌ترین ابتکارهای کریپتویی تبدیل شود. در همین حال، شرکت «مدیریت سرمایه پانترا» نیز این توکن را یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های خود تاکنون معرفی کرده بود.

در پی دستگیری دوروف، تلگرام اعلام کرد که از قوانین اروپایی، از جمله «قانون خدمات دیجیتال» تبعیت می‌کند و دوروف هیچ چیزی برای پنهان کردن ندارد. با این حال، آینده تلگرام و «تون» همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

همچنین، ارزش دارایی‌های موجود در بلاکچین «تون» که به اوج ۱.۱ میلیارد دلار رسیده بود، اکنون به ۶۶۱ میلیون دلار کاهش یافته است. این در حالی است که قیمت «تون کوین» طی یک سال گذشته بیش از سه برابر شده و ارزش فعلی بازار آن حدود ۱۴.۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array