به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، استیبل کوین اخیراً معرفی شده، FDUSD، که قرار بود در تاریخ 26 جولای 2023 (4 مرداد 1402)، در ساعت 08:00 (UTC) در بایننس لیست شود، که امکان معامله برای جفت‌ارز معاملات اسپات و حاشیه‌ای یا همان مارجین FDUSD/BUSD را فراهم می‌کند، به دلیل مشکلات فنی ارائه‌دهندگان نقدینگی جفت‌های FDUSD برای شروع مجدد در 26 جولای 2023 ساعت 14:00 (UTC) به تعویق افتاده است.

بایننس بیانیه‌ای منتشر کرد مبنی بر اینکه معامله فِرست دیجیتال یواس‌دی (First Digital USD) به اختصار (FDUSD) را در تاریخ 26 جولای 2023 در ساعت 09:45 (UTC) متوقف و تمام سفارشات در انتظار FDUSD را لغو می‌کند تا از محافظت از کاربران خود اطمینان حاصل کند. فِرست دیجیتال گروپ (First Digital Group) از راه‌اندازی استیبل کوین First Digital USD ایالات متحده با دلار آمریکا در اول ژوئن (11 خرداد) خبر داد.

فرست دیجیتال گروپ، متشکل از فرست دیجیتال تراست (First Digital Trust)، یک شرکت متولی و اعتماد مستقر در هنگ کنگ، اعلام کرد که اولین و فهرست آتی استیبل کوین آن، First Digital USD (FDUSD)، صادر شده توسط FD121، در بایننس خواهد بود. این اعلامیه در 26 جولای 2023 اعلام شد.

بایننس

بر اساس این بیانیه، FDUSD به طور کامل توسط پول نقد و معادل‌های نقدی که در حساب‌های جداگانه در موسسات مالی تحت نظارت نگهداری می‌شود، پشتیبانی می‌شود. اشخاص ثالث مستقل به طور منظم این ذخایر را نظارت و حسابرسی می‌کنند. FDUSD برای بازخرید در ارزش 1:1 به دلار آمریکا طراحی شده است.

استیبل کوین‌ها دسته‌ای از رمزارزها هستند که تلاش می‌کنند تا ثبات قیمت را به سرمایه‌گذاران ارائه دهند یا با پشتیبانی دارایی‌های خاص یا با استفاده از الگوریتم‌هایی برای تنظیم عرضه خود بر اساس تقاضا می‌باشند.

بایننس

در این اطلاعیه آمده است که FDUSD نه تنها به عنوان یک دارایی دیجیتال قابل برنامه ریزی در نظر گرفته شده است، بلکه قادر به تعامل با قراردادهای هوشمند مالی، خدمات امانی و بیمه بدون نیاز به واسطه است. علاوه بر این، سازگاری FDUSD با فناوری‌های وب 3 امکان ایجاد راه‌حل‌ها در آینده و ادغام بیشتر با تراکنش‌های روزمره را فراهم می‌کند.

بایننس به پاس این راه‌اندازی، تبلیغاتی را ارائه می‌کند که کارمزد سازنده صفر را برای تمام جفت‌ ارزهای معاملاتی FDUSD ارائه می‌کند. در طول دوره تبلیغاتی، همه کاربران می‌توانند از هزینه‌های سازنده صفر در جفت‌ ارزهای معاملات اسپات FDUSD و هر جفت معاملات اسپات FDUSD و مارجین جدید استفاده کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array