به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ایلان ماسک، رئیس و مدیر ارشد فناوری X (توئیتر سابق)، از ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy)، نامزد جوان و نوظهور جمهوری خواه ریاست جمهوری ایالات متحده تمجید کرده است.

ماسک در پادکست توییتر به بخشی از مصاحبه راماسوامی در تاکر کارلسونز تاکر (Tucker Carlson’s Tucker) پاسخ داد و گفت: “ویوک راماسوامی جوان‌ترین نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری است.” ماسک اضافه کرد: “او یک نامزد بسیار امیدوارکننده است.”

راماسوامی که به دلیل نظرات صریح خود در مورد امور مالی دیجیتال و رمزارزها مشهور است، برای ایجاد یک محیط رمزارزی قوی‌تر در ایالات متحده تلاش کرده است. در کنفرانس بیت کوین 2023 در میامی، بیان کرد که کمپین او بیت کوین دریافت خواهد کرد.
کمک‌ها، او را به دومین رقیب ریاست‌جمهوری در رقابت‌های انتخاباتی 2024 (1403) ایالات متحده برای تایید بیت کوین تبدیل کرد.

در طول این رویداد، راماسوامی از یک کد QR پرده برداری کرد که شرکت کنندگان را به یک پورتال کمک مالی هدایت کرد که راه‌های مختلف مشارکت را ارائه می‌کرد. به افرادی که حدوداً 6600 دلار به این کمپین اهدا کرده باشند، یک توکن انحصاری غیرقابل تعویض داده می‌شود.

نامزد

انتخاب راماسوامی منعکس کننده رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr) است، که اولین نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده بود و از اهدای بیت کوین استقبال کرد و بر اهمیت و تاثیر رو به رشد ارزهای دیجیتال در شکل دادن به چشم‌انداز مالی پیش رو تاکید کرد.

محبوبیت فزاینده راماسوامی او را با ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، همکار جمهوری خواه، فرماندار فلوریدا و دوستدار بیت کوین، نزدیک کرده است.

با این وجود، سرمایه گذاری راماسوامی در سیاست بدون مانع نیست. او در حال حاضر با دو شکایت از سوی کارمندان سابق استرایو اسِت منیجمنت (Strive Asset Management)، شرکتی که او یکی از بنیانگذاران آن بود، مواجه است. کارمندان ادعا می‌کنند که در زمانی که در شرکت مشغول به کار بودند، مجبور به نقض مقررات اوراق بهادار شده‌اند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array