به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، سناتور ایالات متحده، سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، گفته است که تلاش‌های او برای فشار به یک چارچوب نظارتی مثبت رمزارزی همچنان در حال حرکت رو به جلو است و با تکامل سریع و پذیرش فزاینده ارزهای دیجیتال بر فوریت آن افزوده است.

لومیس از کریپتو توییتر تعریف کرد، زیرا او تعهد خود را برای توسعه یک چارچوب نظارتی برای تسهیل مالکیت و معامله دارایی دیجیتال در ایالات متحده به اشتراک گذاشت.

با همکاری سناتور کریستن گیلیبراند (Kirsten Gillibrand)، لومیس در یک ابتکار عمل دو حزبی برای پیشنهاد مقررات گسترده برای ارزهای دیجیتال شرکت کرده است. پیش‌بینی می‌شود که تلاش‌های قانونی آتی در کنگره امسال پیشرفت قابل‌توجهی داشته باشد و چارچوبی حیاتی برای صنعت دارایی دیجیتال در حال تحول فراهم کند.

“ما با موفقیت از گنجاندن مالیات 30 درصدی استخراج دارایی دیجیتال پوتوس (POTUS) در قرارداد سقف بدهی جلوگیری کردیم، اما این مبارزه هنوز به پایان نرسیده است.”

“من روی یک چارچوب نظارتی کار می‌کنم که به افراد و شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتالی را در آمریکا داشته باشند و معامله کنند.”

سناتور سینتیا لومیس (@SenLummis) 10 ژوئن 2023

این قانونگذار در توییت خود بر موفقیت حزبش در جلوگیری از گنجاندن 30 درصد مالیات بر استخراج دارایی دیجیتال در قرارداد اخیر سقف بدهی تاکید کرد. لومیس تاکید کرد که نبرد برای ایجاد یک چارچوب نظارتی شفاف برای صنعت کریپتو هنوز به نتیجه نرسیده است.

هدف لایحه پیشنهادی دستیابی به چندین هدف از جمله تعریف شفاف ارزهای دیجیتال و حذف نام امنیت است. با ایجاد یک طبقه‌بندی دقیق برای توکن‌‌ها، این قانون به دنبال ایجاد یک چارچوب پایدار برای مشاغل و سرمایه‌گذاران در صنعت کریپتو است. این تلاش به عدم قطعیت‌های نظارتی رسیدگی می‌کند، نوآوری را تحریک کرده و رشد مسئولانه را در این بخش ارتقاء می‌دهد.

گیلیبراند بر اهمیت یک رویکرد دقیق تاکید کرده است. لایحه اصلاح شده دستورالعمل‌های صریحی را در مورد رویه‌های لازم برای به دست آوردن توکن‌ها ارائه و چارچوبی جامع را ایجاد می‌کند که جنبه‌های مختلف توکن‌سازی را در بر می‌گیرد.

قانون پیشنهادی ظاهراً یک ممنوعیت جهانی برای استیبل کوین‌های الگوریتمی اعمال خواهد کرد. با این حال، برای تعیین نهادهای مجاز برای انتشار استیبل کوین و الزامات حفظ ذخایر دلار آمریکا، مذاکرات بیشتری لازم است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array