به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کریستین آندرس (Christian Anders)، مدیرعامل Btc.x معتقد است که علیرغم امضای قوانین بازار دارایی‌های رمزارزی (MiCA)، اتحادیه اروپا ممکن است نیاز به لابیگری بسیار بیشتری با تنظیم‌کننده‌ها و دولت‌های مختلف اروپایی داشته باشد.

در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف، آندرس خاطرنشان کرد که برای اینکه چارچوب رمزارزی مندرج در مایکا (MiCA) در اکثر کشورهای اروپایی مانند سوئد پذیرفته شود، ممکن است کمی فشار لازم باشد. او گفت که مایکا به صنعت کریپتو چارچوبی می‌دهد و انتظار می‌رود که شفافیت را به ارمغان بیاورد.

آندرس اشاره کرد که از آنجایی که صرافی‌های رمزارز مشتاقانه منتظر اجرای کامل چارچوب مایکا هستند، برخی کشورها مانند سوئد تمایلی به صدور مجوزهای جدید برای شرکت‌های رمزارزی ندارند. وی تاکید کرد که این دولت‌ها نمی‌توانند این چارچوب را متوقف کنند، اما می‌توانند پیشرفت آن را به تعویق بیندازند. علاوه بر این، او در مورد احتمال اینکه دولت‌ها چارچوب مایکا را ناکافی بدانند، هشدار داد که منجر به پویایی قدرت دو طرفه می‌شود.

وقتی از آندرس پرسیده شد که نظرش در مورد اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای کدام صرافی ارز دیجیتال قرار خواهد گرفت، گفت که فکر می‌کند Crypto.com ممکن است هدف بالقوه بعدی باشد. او گفت که دیدگاه سوئدی دارد و می‌تواند به سرکوب اخیر SEC در بایننس و کوین بیس مرتبط باشد، و افزود که SEC و دولت سوئد رویکرد مشابهی به ارزهای دیجیتال دارند، چالش‌های نظارتی در سوئد در مقیاس کوچک‌تر از ایالات متحده می‌باشد.

آندرس همچنان نسبت به بیت کوین خوشبین است و هرگونه تصور منفی را رد می‌کند. او معتقد است که تلاش‌های بانک‌ها و دولت‌ها برای ممانعت از رشد کریپتو تنها به شور و شوق دامن می‌زند. او ادعا می‌‌کند که برتری بیت کوین در مقایسه با سیستم پولی معیوب فیات و استرس ناشی از تورم آشکار می‌شود.

مدیرعامل همچنین بر رشد صنعت استخراج تاکید کرد. وی خاطرنشان کرد که استخراج بیت کوین در اروپا به ویژه با افزایش استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر در حال افزایش است. علاوه بر این، وی تاکید کرد که علاقه نسل جوان به این فناوری‌ها نقش آنها را در شکل‌دهی آینده تقویت می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array