به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در 4 می (14 اردیبهشت)، صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال بیتگت (Bitget) اعلام کرد که 10 میلیون دلار در مدت پنج سال برای پروژه جدید مسئولیت اجتماعی شرکتی خود اختصاص خواهد داد.

این پروژه که بلاکچین فور یوث (Blockchain4Youth) نام دارد، دوره‌ها و گواهی‌های بلاکچین را از طریق آکادمی بیتگت و سخنرانی‌های میزبان با مشارکت دانشگاه‌های سراسر جهان ارائه می‌کند. علاوه بر این، کارکنان بیتگت نوشتند:

این پلتفرم همچنین با دیگر شرکت‌های پیشرو بلاکچین همکاری خواهد کرد تا پروژه‌های نوآورانه کارآفرینان جوان را انکوبه (incubate) کند و میزبان هکاتون‌های U30 (زیر 30 سال) برای شناسایی امیدوارکننده‌ترین آنها باشد.

بلاکچین فور یوث در این ماه با مجموعه‌ای از سخنرانی‌ها در وب 3 که در دانشگاه‌های سراسر تایوان، ویتنام و تایلند برگزار می‌شود، آغاز خواهد شد.

دوره‌های بیتگت آکادمی (Bitget Academy) نیز تقریباً در همان زمان در دسترس خواهند بود. این صرافی می‌گوید که راه برای ابتکار جدید خود برای مشارکت با مربیان باز است. در حال حاضر، بیتگت حدود 8 میلیون کاربر در بیش از 100 کشور جهان دارد.

بیتگت

بر اساس نظرسنجی اخیر بیتگت که شامل بیش از 250000 پاسخ‌دهنده بود، در مقایسه با 25 درصد از نسل X، میزان 21 درصد از نسل Z، میزان 46 درصد از نسل هزاره در اقتصادهای بزرگی مانند ایالات متحده، چین، ژاپن، آلمان، نیجریه و اندونزی در حال حاضر دارای ارزهای دیجیتال هستند.

علاوه بر این، 27 درصد از نسل هزاره و 36 درصد از پاسخ دهندگان ژن Z گفتند که مقررات ارزهای دیجیتال را عامل مهمی در هنگام رای دادن به نامزدهای سیاسی می‌دانند.

در یک اقدام مشابه، خیریه بایننس متعهد شد که بیش از 30000 بورسیه تحصیلی در سال 2023 ارائه دهد. در آن زمان، بیش از 82000 متقاضی علاقه مند به پیوستن به گروه بعدی بودند که برابر با نرخ پذیرش حدود 37 درصد است. این سازمان می‌گوید از زمان آغاز به کار خود در سال 2018 (1397)، 23 میلیون دلار به 32 پروژه اجتماعی وب 3 اختصاص داده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array