به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به دنبال نقض اخیر امنیت سایبری کرول (Kroll)، صرافی ورشکسته رمزارزی FTX به طور موقت حساب‌های کاربران آسیب دیده را که به پورتال خود دسترسی دارند، به حالت تعلیق درآورده است.

FTX تصمیم خود را در مورد X (توئیتر سابق) به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث آینده یا آسیب‌های اضافی پس از هک اخیر اعلام کرد.

در پاسخ به حادثه امنیت سایبری کرول، FTX اقدامات احتیاطی را برای مسدود کردن موقت حساب‌های کاربری آسیب‌دیده در پورتال‌ ادعا‌های مشتری انجام داده است. ما از شکیبایی شما سپاسگزاریم و در زمان مناسب اطلاعات تکمیلی در مورد مراحل بعدی ارائه خواهیم کرد.

— اف‌تی‌ایکس (@FTX_Official) 25 آگوست 2023

به کاربران اکیداً توصیه شد که ادعاهای خود را اصلاح نکنند یا برنامه‌های پذیرفته شده را در پاسخ به این حادثه تغییر دهند. FTX اظهار داشت که تمام داده‌های ادعایی ارسال شده از طریق پورتال ادعای مشتریان کرول امن و معتبر باقی می‌مانند.

کرول

کرول، در ادعاهای منصوب و اخطار برای رسیدگی‌های جاری FTX، در معرض نقضی قرار گرفت که داده‌های غیر حساس مرتبط با مدعیان درگیر در پرونده ورشکستگی را بیان کرد. در پاسخ، کرول به FTX در مورد مدیریت فعال وضعیت و نظارت مستمر آن اطمینان خاطر داد. FTX متعاقباً این اطمینان را با تأیید اینکه نقض تأثیری بر امنیت رمزهای عبور حساب، سیستم‌های داخلی یا وجوه مالی نداشته است، ارائه کرد.

کرول به طور مستقیم به افراد آسیب دیده در مورد اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از خود اطلاع می‌دهد. FTX تصریح کرد که کرول گذرواژه‌های حساب FTX را مدیریت نمی‌کند و سیستم‌های داخلی FTX بی‌تأثیر باقی مانده‌اند.

با این وجود، زک‌ایکس‌بی‌تی (ZachXBT)، تحلیلگر بلاکچین تأیید کرد که ایمیل‌های فیشینگ شروع به دستیابی به مشتریان FTX کرده‌اند که نشان می‌دهد ممکن است داده‌های شخصی آنها به خطر افتاده باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array