به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی Discord تصمیم به تعدیل نیروی بخشی از کارکنان خود گرفته است. به گفته این کمپانی این تعدیل نیرو بخشی از تغییرات زیرساختی به امید بهبود عملکرد بوده است.

در روند این تعدیل نیرو حدود 4% از کارکنان معادل 40 نفر شغل خود را از دست داده‌اند. چندین نفر از کارکنان سابق این کمپانی با انتشار پست‌هایی در X (توییتر سابق) و لینکدین اعلام کردند که تحت‌تأثیر این تصمیم بی‌کار شده‌اند و به‌دنبال شغل جایگزینی هستند.
تعدیل نیرو در کمپانی Discord کارکنان تیم‌های بازاریابی، طراحی و شرکای سرگرمی را تحت‌تأثیر قرار داده است.

Discord

اهداف پیش‌روی کمپانی Discord

کمپانی Discord با انتشار بیانیه‌ای در مصاحبه با رسانه Business Insider این اخبار را تأیید کرده و بیان کرد که این تغییرات در مسیر دستیابی به “رشد و پیشرفت بلندمدت” صورت گرفته‌اند.

سخنگوی این کمپانی در بیانیه‌ خود گفت: “کمپانی Discord اخبار تعدیل نیروی 4% از کارکنان خود را تأیید می‌کند. این تعدیل نیرو به‌عنوان بخشی از پروسه تغییرات زیرساختی به هدف تغییرات زیرساختی صورت گرفته و افرادی که در این میان شغل خود را از دست داده‌اند؛ حمایت کامل و پشتیبانی ما را در مراحل بعدی خواهند داشت. هدف نهایی ما، دستیابی به رشد بلندمدت بیزینس و انجام مأموریت‌مان به نحو احسن است.”

ماه گذشته کمپانی Discord از ابزار جدیدی به‌نام Family Center رونمایی کرده بود. هدف از توسعه این ابزار، ایجاد راه جدیدی برای والدین و سرپرستان برای آگاهی از فعالیت فرزندان خود در این پلتفرم است.

همچنین قابلیت جدید دیگر این پلتفرم امکان استریم مستقیم بازی‌های کنسول Xbox بر روی سرورهای Discord و پیام‌های خصوصی این پلتفرم است. در ماه مارچ این کمپانی در اقدامی جالب بات Clyde خود را به تکنولوژی هوش مصنوعی چت‌بات ChatGPT کمپانی OpenAI تجهیز کرده بود.
کاربران می‌توانند به کمک این قابلیت جدید بات Clyde در پیام‌های گروهی خود از امکانات آن استفاده کنند.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array