به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در حالی که گوگل آماده می‌شود در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود یعنی Google I/O 2024 در مورد اندروید 15 صحبت کرده و نسخه به روز شده کروم کست (Chromecast) را با دانگل Google TV منتشر کند، تصاویری از نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار گوگل یعنی پیکسل 9 (Google Pixel 9)، پیکسل 9 پرو (Pixel 9 Pro) و پیکسل 9 پرو ایکس‌ال (Pixel 9 Pro XL) در ایکس (X) دست به دست می‌شود.

این شرکت همین چند وقت پیش از گوشی‌های پیکسل 8a رونمایی کرد و انتظار می‌رود در ماه اکتبر امسال، سری پیکسل 9 را نیز معرفی کند. این تصاویر که ظاهراً توسط یک کاربر روس با نام Rozetked در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است، گوشی‌های جدید گوگل را نشان می‌دهند که در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند ولی نام آنها هنوز مشخص نیست. کاربران اندازه هر سه گوشی پیکسل 9 را با سری آیفون 15 مقایسه می‌کنند.

گوشی پیکسل 9 گوگل

مشخصات فاش شده از گوشی‌های جدید گوگل

علاوه بر اندازه، ماژول دوربین جدید در گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل نیز توجه کاربران را به خود جلب کرده است. این ماژول دوربین جدید یک ماژول مستطیلی با لبه‌های گرد برجسته است. انتظار می‌رود پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL با پنل پشتی مات و سه دوربین 50 مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار گیرند.در حالی که پیکسل 9 دارای پنل پشتی براق و چینش دوربین دوتایی در پشت دستگاه است. به علاوه، به‌نظر می‌رسد مدل XL از پیکسل 9 پرو بزرگ‌تر باشد.

طبق اطلاعات فاش شده، گوگل پیکسل 9 با رم 12 گیگابایتی و پیکسل 9 پرو و پیکسل 9 پرو XL با رم 16 گیگابایتی عرضه می‌شوند. فضای ذخیره‌سازی داخلی هر سه دستگاه پیکسل 9 نیز از 128 گیگابایت شروع می شود. علاوه بر این، پیکسل 9 از یک صفحه نمایش 6.24 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتزی بدون پشتیبانی از فراپهناباند (UWB) برخوردار است.

این درحالی است که گفته می‌شود پیکسل 9 پرو با صفحه نمایش 6.34 اینچی AMOLED  با پشتیبانی از UWB عرضه خواهد شد. به علاوه، سری پیکسل 9 گوگل همگی به چیپست داخلی Google Tensor G4 مجهز می‌شوند.

این تصاویر درحالی در فضای مجازی منتشر شده‌اند که هنوز حدود 5 ماه تا زمان رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل باقی مانده است.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array