به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، انجمن ترا لونا کلاسیک (Terra Luna Classic) به تازگی پروپوزالی را به اتفاق برای حل مشکل عدم تطابق یک توالی تصویب کرد که بر برخی از اعتبارسنج‌های شبکه تأثیر گذاشته و منجر به محرومیت برخی حساب‌ها از تعامل بیشتر با زنجیره می‌شد.

این انجمن پیش از این نیز پروپوزالی را برای حل این مشکل عدم تطابق تأیید کرده بود، اما اعتبارسنج‌ها و توسعه‌دهنده اصلی (L1TF) تصمیم گرفتند آن را به یک پروپوزال ارتقاء شبکه تغییر دهند. نسخه به‌روزرسانی ۲.۳.۲ با توقف خودکار زنجیره، اجرای تغییرات را برای اعتبارسنجی‌ها و اپراتورهای گره آسان‌تر می‌کند.

پروپوزال ارتقاء شبکه ترا (Terra Luna Classic Passes v2.3.2)

پروپوزال شماره 11890 برای “ارتقا به نسخه 2.3.2 تحت عنوان حل مشکل عدم تطابق توالی، با موفقیت توسط انجمن ترا با پشتیبانی کامل تصویب شد. این پروپوزال برای استقرار روی زنجیره کلاینت terrad نسخه 2.3.1 نیاز به تأیید جامعه داشت که با صد درصد آرای موافق، حمایت کامل جامعه را به دست آورد. در واقع، این اولین پیشنهاد طی چند ماه گذشته بود که توانست 100 درصد رای موافق 46 اعتبارسنج شبکه را دریافت کند.

در ادامه این روند بهبود، صرافی بایننس روز اول دسامبر (10 آذر) حدود 3.903 میلیارد توکن تراکلاسیک (LUNC) را سوزاند که در غالب کارمزد معاملات اسپات و مارجین این دارایی در بازه زمانی ۳۱ اکتبر تا ۲۹ نوامبر جمع‌آوری شده بود و ارزش آن به حدود ۳۶۲،۶۱۷ دلار می‌رسید.

ترا کلاسیک LUNA

مجموع این عوامل باعث شد قیمت ترا کلاسیک (LUNC) با 25 درصد رشد روزانه، رالی ماهانه خود را به بیش از 115 درصد رسانده و در بازه هفتگی بیش از 95 درصد افزایش قیمت را به ثبت برساند. این دارایی در حال حاضر، با 13.15 درصد رشد در تایم فریم روزانه با قیمت 0.0001573 دلار ترید می‌شود.

علاوه بر این، ارزش بازار این دارایی نیز در 24 ساعت گذشته با بیش از 13 درصد افزایش به مرز 912.89 میلیون دلار رسید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array