به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تجزیه و تحلیل نمودارهای قیمت چین لینک (LINK) نشان می‌دهد که جفت‌ارز LINK/USD در حال حاضر در یک روند صعودی قوی قرار دارد، زیرا پس از رسیدن به سطح حمایتی ۷.۰۶ دلار، توانست مسیر خود را به سمت ۷.۱۲ دلار تغییر ‌دهد. برای ادامه این روند صعودی، قیمت با مقاومتی سخت در 7.22 دلار مواجه است، ولی اگر بتواند از این مانع عبور کند، احتمال تداوم حرکت آن بیشتر می‌شود.

البته از اوایل این هفته، خرس‌ها (فروشندگان) کنترل بازار را در دست داشتند که نتیجه آن افت 11 درصدی قیمت در این بازه زمانی شد. در حال حاضر، چین لینک (LINK) با قیمت 7 دلار و 11 سنت معامله می‌شود و حجم معاملات 24 ساعته آن نیز حدود 180 میلیون دلار است. گفتنی است که این دارایی دیجیتال، اکنون با ارزش بازار 3.62 میلیارد دلاری خود در رتبه نوزدهم بازار رمزارزها ایستاده است.

در نمودار روزانه جفت ارز چین لینک / دلار آمریکا (LINK/USD)، میانگین‌های متحرک (MA) یک صلیب صعودی روی 0.0037 ساخته‌اند که نشان می دهد خریداران تلاش می‌کنند کنترل اوضاع را به دست بگیرند. نشانگر میانگین متحرک همگرایی و واگرایی یا به اختصار مکدی (MACD) نیز نشان می دهد که گاوها نقش موثرتری ایفا می‌کنند، زیرا خط MACD (آبی) بالای خط سیگنال قرار دارد. شاخص مقاومت نسبی (RSI) نیز در این نمودار اکنون روی سطح 44.11 است که تاییدی بر صعودی بودن مسیر حرکت بازار است.

روزانه چین لینک

تلاش گاوها برای عبور چین لینک از 7.12 دلار

در نمودار 4 ساعته جفت‌ارز LINK/USD می‌بینیم که این دارایی دیجیتال در یک محدوده رِنج در حال حرکت است. بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته شاهد حرکات نسبتاً مثبتی بوده است، به طوری که اکثر دارایی‌های بزرگ، افزایش قیمتی جزئی را تجربه کرده‌اند.

نمودار چهارساعته چین لینک

در نمای چهار ساعته چین لینک، اندیکاتور شاخص مقاومت نسبی (RSI) روی 31.48 قرار دارد و وجود مقداری فشار نزولی اندک را نشان می‌دهد. ولی گاوها همچنان کنترل را در دست دارند، زیرا قیمت بسیار بالاتر از سطح حمایت 7.06 دلار معامله می‌شود. اندیکاتور مکدی (MACD) نیز یک صلیب صعودی را نشان می‌دهد که می‌تواند نشان دهنده برتری گاوها در بازار باشد. میانگین متحرک 50 روزه در حال حاضر روی 7.141 دلار و میانگین متحرک 200 روزه روی 7.115 دلار قرار دارند و با توجه به اینکه فعلاً قیمت از هر دو آنها بالاتر است، می‌توان انتظار داشت که قیمت همچنان روندی افزایشی را طی کند.

به طور کلی، احساسات در بازار همچنان صعودی است و در صورت افزایش قیمت ارزهای بزرگتر بازار، سرمایه‌گذاران باید به دنبال فرصت‌های مناسب خرید در کوتاه مدت باشند. اگر فشار خرید به افزایش خود ادامه دهد، ممکن است جفت‌ارز LINK/USD در کوتاه مدت به بالای 7.25 دلار برسد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinmarketcap

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array