به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، معامله‌گران بازار فلزات گرانبها منتظر اخبار فدرال رزرو، به عنوان کاتالیزور موثر بر این بازار هستند. به نظر می‌رسد که با وجود احتیاط سرمایه‌گذاران طلا، نقره و پلاتین، فلزات گرانبها در حال افزایش هستند؛ به طوری که طلا در محدوده 1910تا 1940 دلار نوسان دارد، نقره در تلاش است بالای سطح 23 دلار قرار گیرد و پلاتین روندی صعودی به خود گرفته است.

تحلیل تکنیکال طلا

طلا، نقره و پلاتین

گرچه طلا تا حدودی بهبود یافته و در حال صعود است، اما معامله‌گران آماده هیچ حرکت بزرگی در تعطیلات گسترده ایالات متحده نیستند. از نقطه نظر تکنیکال، طلا مابین سطح حمایتی 1910 دلار و مقاومت 1940 دلار گیر کرده است. فلز زرد باید به بالاتر از سطح 1940 دلار صعود کند تا فرصتی برای افزایش شتاب صعودی داشته باشد.

تحلیل تکنیکال نقره

طلا، نقره و پلاتین

با ادامه روند کاهشی نسبت طلا به نقره، نقره نیز در حال افزایش است. دلار آمریکا ثابت است، بنابراین نوسان ارز تأثیر مادی بر بازارهای فلزات گرانبها ندارد. نزدیکترین سطح مقاومت برای نقره در ناحیه 23.05 تا 23.20 دلار قرار دارد. حرکت به بالای سطح 23.20 دلار، نقره را به سمت محدوده 24.00 تا 24.20 دلار سوق خواهد داد.

تحلیل تکنیکال پلاتین

طلا، نقره و پلاتین

پلاتین در تلاش است که بتواند بالاتر از سطح 930 دلار قرار گیرد. اگر پلاتین بالاتر از سطح 930 تا 935 دلار قرار گیرد، به سمت مقاومت بعدی خواهد رفت که در محدوده 965 تا 975 دلار قرار دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: fxempire

آخرین اخبار اقتصادی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array