به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، با تمرکز معامله‌گران بر کاهش دلار و کاهش تولید و عرضه نفت خام، بازار نفت صعودی شده است. به طوری که در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله در ساعت 13:15 روز شنبه، 17 تیر، نفت برنت در کانال 78.17 دلار و نفت خام وست تگزاس نیز در سطح 73.21 دلار معامله می‌شوند.

تحلیل تکنیکال گاز طبیعی

گاز طبیعی و نفت خام

با واکنش معامله‌گران به گزارش سازمان اطلاعات انرژی (EIA) که نشان داد موجودی گاز طبیعی انبارها 72 میلیارد فوت مکعب نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است، گاز طبیعی به کاهش تا سطح 2.60 دلار ادامه داد. در صورتی که گاز طبیعی به زیر سطح 2.60 دلار برسد، به سمت حمایت محدوده 2.35 تا 2.40 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نفت خام برنت

نفت خام برنت

با ادامه روند صعودی، نفت برنت نیز در حال افزایش است. از نقطه نظر تکنیکال، نفت برنت در حال حاضر به سطح مقاومت قوی در محدوده 78.00 تا 78.45 دلار رسیده است. این یک لحظه کلیدی برای نفت برنت است، زیرا این شانس را دارد که از محدوده چند ماهه خارج شود. اگر نفت برنت به بالای 78.45 دلار برسد، به سمت مقاومت مواد بعدی در منطقه 82.15 تا 82.85 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI)

نفت خام وست تگزاس

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با تمرکز معامله‌گران بر کاهش تولید روسیه و عربستان سعودی، صعودی شده و افزایش یافته است. عقب‌نشینی قوی دلار آمریکا به عنوان یک کاتالیزور مثبت اضافی برای بازارهای نفت عمل می‌کند.

در حال حاضر، نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در تلاش است تا بالاتر از محدوده مقاومتی 72.45 تا 73.15 دلار قرار گیرد. اگر این تلاش موفقیت‌آمیز باشد، به سمت مقاومت بعدی در ناحیه 74.25 تا 74.75 دلار خواهد رفت.

خلاصه

گاز طبیعی پس از گزارش سازمان اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) در حال کاهش است.
نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) بالاترین قیمت هفته‌های اخیر را آزمایش می‌کند، زیرا معامله‌گران بر کاهش دلار و کاهش تولید تمرکز کرده‌اند.
نفت برنت به سطح 78 دلار رسید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: fxempire

آخرین اخبار اقتصادی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array