به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، نقره در ابتدا در طول روز جمعه (13 مرداد) کاهش یافت، اما به نظر می‌رسد که بازار در حال بهبود است، زیرا در حال شکل گیری الگوی چکش پس از انتشار آمار مشاغل ایالات متحده هستیم.
نقره در ابتدای جلسه معاملاتی روز جمعه تغییر روند داد و متحرک نمایی 200 روزه (EMA 200) را لمس کرد. از این گذشته، بازار همچنان به بررسی تاثیر بدهی‌های ایالات متحده طی دو ماه آینده ادامه می‌دهد که به بیش از 1 تریلیون دلار می‌رسد.

تحلیل تکنیکال بازار نقره

نقره

این دومین باری است که پشت سر هم در نمودار روزانه نقره، الگوی چکش شکل می‌گیرد، بنابراین واضح است که یک علامت بسیار صعودی است.

اگر متحرک نمایی 50 روزه در بالا را حذف کنیم، آنگاه فکر می‌کنم شرایطی ایجاد می‌شود که بازار واقعاً می‌تواند شروع به صعود کند. شکستن بازار بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA 50)، امکان حرکت به سطح 25 دلار را باز می‌کند، که بسیار محتمل است. شایان ذکر است که در این صورت، سطح 25 دلار مقاومت خوبی را ارائه خواهد داد.

در هر صورت، به دلار آمریکا و نرخ‌های بهره توجه زیادی داشته باشید، زیرا آنها همبستگی منفی با بازار نقره دارند، اگرچه شما همچنین باید نگران مشکلات بالقوه تقاضای صنعتی باشید؛ چرا که ممکن است در صورت ایجاد رکود به تقاضای نقره خدشه وارد کنند. در حال حاضر به نظر می‌رسد که ما به طور کلی شاهد یک بازار صعودی هستیم.

در صورتی که نقره به بالای میانگین متحرک 50 روزه (50 MA) در 23.75 دلار برگردد، به سمت مقاومت‌های بعدی در محدوده 24.00 تا 24.20 دلار خواهد رفت.

تحلیل تکنیکال پلاتین

پلاتین

پلاتین در بحبوحه جهش گسترده در بازارهای فلزات گرانبها، در حال رشد است.

در صورتی که پلاتین به بالای مقاومت 925 تا 935 دلار برگردد، به سمت سطح مقاومت بعدی 965 تا 975 دلار خواهد رفت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

آخرین اخبار اقتصادی

منبع: fxempire ، fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array