به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، نات‌ کوین یکی از پرطرفدارترین توکن‌های رمزارزی در بازار امروز کریپتو است که به ارزش بازار ۲.۵ میلیارد دلاری رسیده و جایگاه اول را در بین کوین‌های بلاکچین TON به خود اختصاص داده است. با چنین گستردگی، بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران می‌خواهند بدانند که نات کوین چقدر می‌تواند در سال جاری و بعد از آن افزایش یابد؟

در پیش‌بینی قیمت Notcoin، نگاهی دقیق به پتانسیل قیمت نات کوین خواهیم داشت و ارزش توکن را تا سال 2030 پیش‌بینی می‌کنیم. مطلب را دنبال کنید تا متوجه شوید، نات کوین ارزش خرید دارد یا خیر!

پیش بینی بلند مدت قیمت نات کوین

Notcoin یک توکن بازی است که بر روی شبکه TON ساخته شد؛ بلاک چینی که ابتدا توسط تلگرام ساخته شده و تاکنون یکی از بهترین آلتکوین‌های سال 2024 برای سرمایه‌گذاران بوده است. این توکن اکنون دارای ارزش بازار 2.5 میلیارد دلاری است و در بین 50 رمز ارز برتر بازار کریپتو جایگاهی برای خود دست و پا کرده است!

براساس شاخص‌های تکنیکال، احساسات فعلی صعودی است و شاخص ترس و طمع 72 (طمع) را نشان می‌دهد. با در نظر گرفته کلیه موارد، سطوح کف و سقف قیمتی نات کوین تا سال 2030 در جدول زیر آورده شده است:

ارز نات کوین

تاریخچه قیمتی نات کوین

نات کوین 16 می 2024 راه اندازی شد. این سکه در ابتدا 0.010 دلار قیمت داشت، اما پس از 10 روز معامله به 0.0046 دلار سقوط کرد. سپس قیمت Notcoin به سرعت شروع به افزایش کرد و در تاریخ 2 ژوئن 2024 به بالاترین سطح تاریخی خود در 0.02896 دلار رسید.

اوج قیمتی نات کوین نشان‌دهنده سودی نزدیک به 350 درصد از قیمت اولیه توکن و ارزش بازار بیش از 2.5 میلیارد دلار است. حجم معاملات در $NOT به ویژه چشمگیر بوده است.

نکات کلیدی که معامله گران باید در مورد روند قیمت نات کوین بدانند:

NOT در 16 می 2024 با قیمت اولیه 0.010 دلار عرضه شد

NOT با 350 درصد افزایش به 0.0244 دلار و ارزش بازار 2.5 میلیارد دلار رسید.

حجم معاملات دلاری NOT آن را به هفتمین توکن پرمعامله تبدیل کرد.

پیش بینی قیمت نات کوین در سال 2025

انتظار داریم که در سال 2025، نات کوین سود بیشتری داشته باشد؛ چرا که این بازی می‌تواند همچنان به نفوذ خود در بین کاربران تلگرام ادامه دهد و تعداد افرادی که توکن NOT دارند و معامله می‌کنند را افزایش دهد. نات کوین همچنین می‌تواند ارتباطات عمیق‌تری با بقیه اکوسیستم شبکه TON ایجاد کرده و با برنامه‌ریزی تقاضا برای ناتکوین را افزایش دهد.

با در نظر گرفتن تمامی موارد، ما قیمت 0.090 دلار را برای NOT تا پایان سال 2025 پیش‌بینی می‌کنیم، با احتمال سطوح بالای قیمتی تا 0.150 دلار. در حالی که احتمالاً مقداری نوسان در ارزش Notcoin وجود دارد، ما فکر می‌کنیم که توکن در طول سال به طور پیوسته رشد خواهد کرد.

آینده نات کوین

چشم انداز نات کوین از سال 2026 تا 2030

بسیاری از روندهایی که فکر می‌کنیم نات‌کوین را در سال 2025 شکل خواهند داد، به افزایش ارزش NOT در سال 2026 و پس از آن ادامه خواهند داد. توسعه بر روی این پلتفرم بسیار مهم است، زیرا این امر یک اکوسیستم پر جنب و جوش را ایجاد می‌کند که در آن بازی‌های جدید معرفی شده و کاربران درگیر می‌شوند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که بازی اصلی Notcoin تا سال 2030 بخش کوچکی از اکوسیستم Notcoin خواهد بود و نه یک محرک اصلی رشد.

پذیرش بیشتر کریپتو و تلگرام در باقیمانده دهه کنونی، هر دو برای ارزش نات کوین بسیار خوب است. افراد بیشتری برای اولین بار کریپتو را امتحان می‌کنند و بسیاری از آنها این کار را از طریق شبکه TON در تلگرام انجام می‌دهند، زیرا این اغلب ساده‌ترین راه حل برای Web3 است. نات کوین به راحتی برای کاربران جدید قابل دسترسی خواهد بود و تقاضا برای توکن‌های نات را در آینده افزایش می‌دهد.

در حالی که پیش‌بینی‌های خاص دشوار است، ما فکر می‌کنیم که نات کوین می‌تواند تا سال 2030 به قیمت 0.145 دلار دست یابد که تقریباً 6 برابر بیشتر از قیمت امروز است. این معادل ارزش بازار 15 میلیارد دلاری است.

در یک سناریوی بسیار صعودی؛ سناریویی که در آن شبکه TON به یکی از غالب ترین بلاکچین ها تبدیل می‌شود، نات کوین به طور بالقوه می‌تواند تا پایان دهه به قیمت 0.275 دلار برسد. با این حال، اگر NOT نتواند توسعه‌دهندگان را برای اکوسیستم بازی خود جذب کند، توکن ممکن است به حدود قیمت 0.010 دلار کاهش یابد.

تحلیل نات کوین

پتانسیل قیمتی نزولی و صعودی توکن نات کوین

موفقیت Notcoin به دو عامل کلیدی و همچنین روند بازار بستگی دارد. اولین مورد رشد مداوم شبکه TON است، بلاکچینی که Notcoin بر روی آن ساخته شده است. با توجه به اینکه شبکه TON به طور فعال توسعه دهندگان را جذب می‌کند، از حمایت قابل توجهی از سرمایه گذاران نهادی برخوردار است و عمیقاً با تلگرام یکپارچه شده است.

عامل دوم جذب توسعه دهندگان توسط نات کوین برای ایجاد اکوسیستم بازی خود به عنوان بخشی از آینده بازی‌های بلاک چین است. این امر کمتر قطعی است زیرا مشخص نیست که آیا توسعه‌دهندگان شبکه TON تصمیم خواهند گرفت بازی‌هایی را در چارچوب Notcoin بسازند یا بازی‌ها و توکن‌های مستقل را توسعه دهند.

ما پیش‌بینی‌های حدودی قیمت بالا و پایین را برای نات کوین در نظر گرفته‌ایم که نشان‌دهنده عدم قطعیت پیرامون توسعه پلتفرم و همچنین نوسانات عمومی قیمت است. در اینجا پتانسیل قیمتی نات کوین در مسیرهای صعودی و نزولی آمده است:

پیش بینی قیمت نات کوین

آیا نات کوین سرمایه گذاری خوبی است؟

اگر حرکت پروژه ادامه یابد و تقاضا برای نات کوین بالا باقی بماند، نات‌کوین این پتانسیل را دارد که برای سرمایه گذاران سود ایجاد کند. طبق پیش‌بینی ما، این توکن می‌تواند تا سال 2030 به افزایش قیمت خود ادامه دهد. با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که نات کوین به افزایش خود ادامه دهد، به خصوص اگر نتواند نقشه راه پروژه خود را اجرا کند.

منبع: techopedia ، coincodex

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array