به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تتر، شرکت منتشر کننده استیبل کوین USDT ، تایید کرده است که با مجموعه‌ای از سازمان‌های دولتی ایالات متحده، از جمله وزارت دادگستری (DOJ)، اداره تحقیقات فدرال (FBI) و سرویس مخفی این کشور همکاری گسترده‌ای داشته است. تتر هدف از این همکاری نزدیک را ایمن‌تر کردن اکوسیستم استیبل کوین‌ها برای همه شرکت‌کنندگان و کمک به انجام اقدامات این مجریان قانون علیه تبهکاران در فضای کریپتو عنوان کرده است.

دست تتر با سرویس مخفی آمریکا در یک کاسه است!

تتر در نامه جدیدی خطاب به سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، از روابط این شرکت با وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ)، دفتر تحقیقات فدرال (FBI) و سرویس مخفی با هدف “مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی و کمک به بازیابی وجوه ” پرده برداشت.

تتر

پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر عامل تتر در نامه‌ای که روز 15 دسامبر (24 آذر) برای لومیس ارسال شد، اظهار داشت که این شرکت موضع امنیتی پیشگیرانه‌ای اتخاذ کرده است و وجوه موجود در کیف پول‌های موجود در لیست “اتباع ویژه” اداره کنترل دارایی‌های خارجی (OFAC) ایالات متحده را مسدود کرده است. به عقیده آردوینو این اقدام حرکتی قاطعانه برای محافظت از کاربران و یکپارچگی اکوسیستم استیبل کوین‌ها است.

در نتیجه این همکاری‌ها تاکنون چیزی در حدود 326 کیف پول با مجموع دارایی 435 میلیون دلار توسط تتر مسدود شده است.

گفته می‌شود تتر این نامه را در پاسخ به نامه‌ای نوشته است که لومیس در ماه اکتبر به مریک گارلند (Merrick Garland)، دادستان کل ایالات متحده ارسال کرد و از وزارت دادگستری خواست تا میزان «پشتیبانی تتر و بایننس از گروهک‌های تروریستی از طریق نقض قوانین تحریم‌ها و قانون اسرار بانکی (BSA) و همچنین پولشویی را ارزیابی کند.

همانطور که می‌دانید، بایننس اخیراً ضمن اعتراف به نقض قوانین مذکور، با پرداخت بیش از 4 میلیارد دلار جریمه به وزارت دادگستری موافقت کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  news.bitcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array