به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی LG با اطلاع‌رسانی امروز خود شوک بزرگی به بازار وارد کرد. رقیب دیرینه سامسونگ اعلام کرد که از این پس به یک کمپانی و پلتفرمی متخصص در “امر رسانه و سرگرمی” تبدیل خواهد شد.

برای دستیابی به این هدف، کمپانی LG قصد دارد در طی 5 سال آینده، سرمایه‌گذاری‌ای به ارزش 1 میلیارد وون (معادل 753 میلیون دلار) در پلتفرم webOS انجام دهد.
این اطلاع‌رسانی در رویداد webOS Partner Summit 2023 واقع در پارک علمی LG در شهر سئول کره‌جنوبی انجام شد.
این رویداد بیش از 300 نفر شرکت‌کننده داشت و اصحاب‌رسانه، تولیدکنندگان محتوا، توسعه‌دهندگان و مدیران صنعتی بیش از 30 کشور مختلف در آن حضور داشتند.

براساس گفته‌های این کمپانی کره‌ای، این “تغییر” با ارائه سرویس‌های ارزشمند و محتواهای گلچین‌شده در محصولات مختلف (مانند تلویزیون‌های LG OLED و LG QNED) باعث بهبود زندگی مشتریان و کاربران خواهد شد.
به‌عنوان بخشی از این پروسه تغییر، کمپانی LG قصد دارد پلتفرم webOS خود را به دیگر دسته‌بندی‌های محصولات خود نیز توسعه دهد. و در نتیجه آن، این برند امیدوار است تا سه سال آینده بیش از 300 میلیون دستگاه قدرت‌گرفته از پلتفرم webOS را ایجاد کند. این آمار درحال حاضر 200 میلیون دستگاه است و این کمپانی امیدوار است در این بازه زمانی مشخص آن را 100 میلیون افزایش دهد.

LG

سرمایه‌گذاری هنگفت LG بر پلتفرم webOS

کمپانی LG قصد سرمایه‌گذاری عظیم 753 میلیون دلاری برای “ایجاد محتواهای بیشتر و خدمات متنوع‌تر برای همه سلایق” را دارد. با بهبود کیفیت رقابت این برند در زمینه خدمات و محتوا، LG باور دارد تجربه کاربری پلتفرم webOS آن نیز ارتقا خواهد یافت. این سرمایه‌گذاری قرار است در زمینه “گسترش طیف داده‌های موجود در پلتفرم webOS، بهبود عملکرد و بهره‌وری UI و UX، و تقویت رابطه همکاری با کمپانی‌های متخصص در امر تولید محتوا در سراسر جهان” متمرکز باشد.

همچنین این کمپانی ادعا کرده که به‌عنوان بخشی دیگر از این تغییرات پیش‌رو، در زمینه جستجو براساس تکنولوژی هوش مصنوعی نیز برنامه‌هایی دارد. به‌همین منظور یک “رابط کاربری صوتی” (VUI) به اپلیکیشن‌های کمپانی‌های شریک افزوده خواهد شد و دسترسی و کنترل کاربران را در پلتفرم‌های webOS تسهیل خواهد کرد.

برای دستیابی به این اهداف بزرگ و آینده‌نگرانه، کمپانی LG با مؤسسات آموزش آکادمیک در کره‌جنوبی همکاری خواهد کرد تا درنهایت “نسل بعدی استعداد نرم‌افزاری” را پرورش داده و “متخصصین نرم‌افزاری سراسر جهان” را برای انجام این پروژه جذب کنند.
این برند موفق کره‌ای امیدوار است درنهایت بتواند “تجربه‌های کاربری شخصی‌سازی‌شده مناسب سلیقه، سبک زندگی و دسترسی هر کاربر” را برای آنان به ارمغان بیاورد.

منبع: sammobile

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array