به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شهرستان سانتا کروز (Santa Cruz) در شمال کالیفرنیا یکی از جدیدترین مناطقی است که راه‌حل‌های مبتنی بر بلاکچین را در سطح دولتی به کار گرفته و اجرا کرده است.

در جلسه هیئت ناظران شهرستان سانتا کروز که در 25 آوریل (5 اردیبهشت) برگزار شد، اعضا به اتفاق آرا تصمیم گرفتند که استفاده از کیف پول دیجیتال را برای خدمات دولتی و اهداف اسناد رسمی ادامه دهند.

بر اساس اجماع نهایی جلسه، کیف پول دیجیتال با برچسب سفید که توسط HUMBL طراحی شده است، یک برنامه آزمایشی 3 مرحله‌ای را از ژوئیه 2023 (تیر 1402) راه‌اندازی می‌کند.

آزمایش‌کنندگان بتا در طول دوره آزمایشی، کاربران موبایلی خواهند بود که به دنبال دسترسی به خدمات دولتی مانند ثبت دوچرخه و ثبت نام پارکینگ RV هستند.

سایر آزمایش‌های بالقوه برای ثبت تأسیسات پارک، پیگیری ساعات کار داوطلبانه، توزیع مجوزهای ساختمانی بدون نسخه و صدور مجوز برای حیوانات خانگی خواهد بود.

زک فرند (Zach Friend)، سرپرست شهرستان سانتا کروز که با این وضعیت درگیر است، گفت:

“ما معتقدیم ارزش دیجیتالی کردن اسناد، سوابق و خدمات کاغذی گام مهمی به جلو برای راحتی ساکنان شهرستان سانتا کروز و بهبود عدالت و دسترسی برای جامعه ما است.”

کیف

پس از اجرای آزمایشی موفقیت آمیز، این شهرستان قصد دارد تا حداکثر سپتامبر 2023 (شهریور 1402) گزارش رسمی و طرحی را ارائه دهد.

پروژه کیف پول دیجیتال در آوریل سال 2022 (فروردین 1401) پس از شروع همکاری هیئت ناظران سانتا کروز با HUMBL در زیرساخت فناوری کیف پول دیجیتال مورد نیاز برای شروع یک برنامه آزمایشی شکل گرفت.

در حالی که مقامات محلی در حال پیشبرد برنامه‌های یک کیف پول دیجیتال هستند، یک انجمن گفتگوی آزاد در وب سایت این شهرستان نگرانی ساکنان محلی را آشکار کرد.

یکی از این کامنت‌کنندگان به نام بکی سین‌برونر (Becky Seinbruner)، درخواست کرد که اقدامات و پیشرفت‌های بیشتر را در مورد تحولات کیف پول دیجیتال تعلیق کند. سین‌برونر نگرانی‌هایی را در مورد استفاده و فروش نامناسب از داده‌های شخصی از سوی ارائه دهنده زیرساخت HUMBL مطرح کرد.

بر اساس اسناد رسمی، در طول دوره آزمایشی، مقامات محلی ارزیابی خواهند کرد که آیا کاربران به فناوری زیربنایی اعتماد دارند یا خیر.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array