به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اخیراً دنیای رمزارزها شاهد ورود میم کوین‌های جدید بسیاری بوده است و هر یک از آنها سعی می‌کنند به‌نوبه‌خود، از طریق افزایش قیمت چشمگیر و توسعه اکوسیستم، توجه علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال را به سمت خود جلب کنند. در این میان، یکی از میم کوین‌های محبوب یعنی بیبی دوج کوین (BabyDoge) عملکرد برجسته‌ای را نسبت به سایرین از خود نشان داده است تاجایی‌که مورد توجه شرکت رسانه‌ای جهانی فوربس نیز قرار گرفت.

روز 18 می (28 ادیبهشت)، حساب رسمی بیبی دوج کوین در توییتر اعلام کرد که این میم کوین در لیست دارایی‌های دیجیتال مورد توجه مجله فوربس قرار گرفته است. انتظار می‌رود که حضور در فوربس بتواند قیمت معاملاتی BabyDoge را افزایش دهد. در سال 2023، میم کوین بیبی دوج (BabyDoge) می‌تواند با پیروی از دوج کوین به یکی از برترین میم کوین‌های سال تبدیل شود. حتی با راه‌اندازی توکن‌های جدیدی مثل په‌په که اخیراً سروصدای زیادی به‌پا کرد، BabyDoge همچنان به تأثیرگذاری قدرتمند خود در بازار ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد.

تاثیر توکن بیبی دوج کوین در بازار ارزهای دیجیتال

عملکرد اخیر بیبی دوج کوین (BabyDoge) آن را به یکی از میم کوین‌های برتر بازار در حال تحول ارزهای دیجیتال تبدیل کرده است. علاوه بر این، این دارایی دیجیتال در برترین صرافی‌های رمزارزی جهان لیست شده است. کارمزد پایین تراکنش‌های بیبی دوج (BabyDoge) آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پرداخت تبدیل کرده است. با افزایش محبوبیت این میم کوین، معامله‌گران بیشتری تمایل پیدا می‌کنند آن را به عنوان یک گزینه پرداخت بپذیرند.

نمودار بیبی دوج

حضور بیبی دوج کوین در فوربس نقطه عطف بسیار مهمی برای این میم کوین و جامعه آن به‌شمار می‌رود. ویژگی اخیر BabyDoge در فوربس منعکس کننده پتانسیل رشد قیمت آن می‌باشد. در زمان نگارش این مطلب، BabyDoge با قیمتی حدود 0.00000000207 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته 0.61 درصد افزایش داشته است. بر اساس گزارش CoinMarketCap، حجم معاملات این رمزارز اکنون حدود 13.50 درصد کاهش یافته است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: thenewscrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array