به گزارش ایران دکونومی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال هم به مناسبت ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار، یک بسته اینترنتی رایگان برای خبرنگاران درنظر گرفته است.

طبق گفته عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرنگاران از امروز به مدت یک ماه فرصت دارند از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.

او با بیان اینکه اکنون ۹۸ درصد دستگاه‌های اجرایی به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شده‌اند، گفت: این اتفاق بزرگی است که با همراهی و مطالبه‌گری رسانه‌ها افتاده است.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه در حال حاضر اغلب دستگاه‌ها به این پنجره پیوسته‌اند، تصریح کرد: انصافاً اگر پیگیری‌های رسانه ملی نبود این اتفاق نمی‌افتاد. این خیلی خوب است که چنین ظرفیت مطالبه‌گری در صداوسیما وجود دارد که پروژه‌های ملی که منافع مردم در آن قرار دارد و می‌تواند خیلی زود حال مردم را خوب کند در دستور قرار می‌گیرد. این مطالبه‌گری یک سرمایه برای کشور محسوب می‌شود و باید قدر آن را بدانیم.

اینترنت

نحوه دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان خبرنگاران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره بسته‌های اینترنت خبرنگاران گفت: خبرنگاران امروز و فردا می‌توانند به درگاه ملی خدمات هوشمند به این لینک مراجعه کرده و با ثبت یک شماره تلفن همراه، بسته ۲۰۰ گیگابایتی دریافت کنند.

بعد از کلیک بر روی دکمه مشاهده پیامی مبنی بر واجد شرایط بودن نمایش داده می‌شود.

هم وطن گرامی چنانچه با شماره ********** مایل به ثبت نام اینترنت رایگان خبرنگاران می‌باشید، بر روی دکمه تایید کلیک نمایید، در غیر این صورت ابتدا در کادر مربوطه شماره موبایل دیگری که به نامتان می‌باشد وارد نموده، سپس بر روی دکمه تایید کلیک نمایید.

می‌توانید امروز و فردا از طریق اپلیکیشن‌های مربوط به اپراتور تلفن همراه خود از فعالسازی اینترنت خبرنگاری مطلع شوید.

۲۰۰ گیگابایت اینترنت، هدیه رایتل به خبرنگاران

رایتل به مناسبت روز خبرنگار، ۲۰۰ گیگابایت اینترنت یک‌ساله به فعالان عرصه رسانه، هدیه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور ضمن گرامیداشت روز خبرنگار و تبریک به اصحاب رسانه، برای قدردانی از تلاش این عزیزان و سهولت در ارتباطات رسانه‌ای آنها، همچون سال‌های قبل، هدیه ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

بر این اساس، بسته اینترنت هدیه یک‌ساله، با حجم ۲۰۰ گیگابایت، برای تمام خبرنگاران فهرست ارسالی سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری ‌اطلاعات، فعال می‌شود.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array