به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی مایکروسافت از دو آپدیت جدید مربوط به مهارت چت‌بات هوش مصنوعی Bing Chat در حوزه نقشه‌خوانی خبر داده است.

Bing Chat

بهبود مهارت‌های Bing Chat در نقشه‌خوانی

اولین آپدیت Bing Chat کاربران را در رسیدن به مقصد موردنظر راهنمایی می‌کند و دومین آپدیت درباره موانع و مشکلات موجود در مسیر اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

در پست منتشر شده در وبلاگ رسمی Bing، مایکروسافت نوشته که کاربرانی که قصد جستجو برای مسیرهای دسترسی به یک مقصد خاص را در چت‌بات Bing Chat دارد؛ نه‌تنها راهنمایی‌های لازم برای بهترین و سریع‌ترین مسیر ممکن را دریافت خواهند کرد؛ بلکه این مسیرها به‌صورت تصویری در بخش نقشه Bing نیز نمایش داده خواهند شد.

Bing Chat

کمپانی مایکروسافت در یک پست جداگانه، به کاربران اطلاع داده که از این پس با باز کردن نقشه Bing Maps، امکان دسترسی به گزارشات آنی و زنده ترافیک جاده‌ای وجود خواهد داشت.
این گزارشات شامل اطلاع‌رسانی درباره تصادفات، مسیرهای پیشنهادی، زمان مناسب برای حرکت به سمت مقصد و زمان تخمین‌زده شده برای رسیدن به مقصد خواهند بود.

با مراجعه به لینک مستقیم Bing Maps و یا دانلود اپلیکیشن Microsoft Start برای کاربران اندروید و iOS، دسترسی به این قابلیت‌های کاربردی امکان‌پذیر خواهد بود.

Bing Chat

ابزار جدید Bing Chat Enterprise، برای مشتریان سازمانی

همچنین این بیانیه جدید رسماً اخبار منتشر شده پیرامون ابزار Bing Chat Enterprise را نیز تأیید کرده است. قرار است این ابزار جدید که برای مشتریان سازمانی ایجاد شده، رسماً به دستیار هوش مصنوعی ویندوز با نام Copilot افزوده شود و در وهله اول در دسترس کاربران آزمایشی نسخه‌های Dev و بتای ویندوز قرار گیرد.
مایکروسافت به کاربران اطلاع داده که دسترسی به این ابزار از طریق وبسایت مرورگر Edge (نسخه موبایل) نیز امکان‌پذیر است.

Bing Chat

مدتی پیش کمپانی OpenAI نیز در اقدامی مشابه از ابزار جدید هوش مصنوعی خود با نام ChatGPT Enterprise رونمایی کرده بود. این هوش مصنوعی قدرت‌گرفته از مدل زبانی پیشرفته GPT-4، قرار است این ابزار را به‌عنوان دستیاری هوشمند و کاربردی در دسترس مشتریان سازمانی قرار دهد.

این ابزار هوش مصنوعی قادر به انجام تمام وظایف چت‌بات ChatGPT از جمله نگارش ایمیل‌ها، پیش‌نویس کردن متون و عیب‌یابی کدنویسی کامپیوتری است.
اما علاوه‌بر این توانایی‌ها، این ابزار جدید “امنیت سطح بالا” مناسب تحلیل داده‌های سازمان‌ها و کمپانی‌ها را نیز در لیست قابلیت‌های خود دارد. همچنین عملکرد این ابزار به‌طرز چشمگیری بهبود یافته و گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی با توجه به نیاز مشتریان سازمانی ایجاد شده‌اند.

Bing Chat

گسترش خدمات چت‌بات Bing Chat به مرورگرهای دیگر

مدتی پیش اخباری مبنی بر ارائه خدمات این چت‌بات به مرورگرهای جانبی مانند گوگل‌کروم و سافاری (نسخه دسکتاپ) مطرح شده بود. پیش از این، خدمات چت‌بات Bing Chat مایکروسافت فقط محدود به مرورگر Edge و اپلیکیشن اختصاصی این هوش مصنوعی بود.

به‌ همین ترتیب، اخیراً کمپانی مایکروسافت رسماً خدمات چت‌بات هوش مصنوعی Bing Chat را به مرورگر گوگل‌کروم گسترش داده و به کاربران iOS وعده داده است که مرورگر سافاری هنوز در مراحل آزمایشی به‌سر می‌برد.
همچنین براساس شنیده‌ها، نسخه موبایلی دو مرورگر گوگل‌‌کروم و سافاری نیز در دست توسعه می‌باشند.

قرار است کمپانی مایکروسافت در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) در شهر نیویورک کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای را برگزار کند. احتمال رونمایی از آپدیت‌های جدید چت‌بات هوش مصنوعی Bing Chat در این رویداد بسیار زیاد است.

دانلود اپلیکیشن Microsoft Start: نسخه اندروید | نسخه iOS | لینک مستقیم Bing Maps

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array