به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، به‌نظر می‌رسد کمپانی سامسونگ تمامی برنامه‌های سال جدید میلادی خود را برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد به‌زودی از گوشی مورد انتظار Galaxy S24 رونمایی کند.
همچنین این غول تکنولوژی کره‌ای قصد دارد جایگاه خود را به‌عنوان برترین ارائه‌دهنده گوشی‌های هوشمند از رقبایی مانند اپل پس گرفته و در سال 2024 مجدداً در صدر قرار بگیرد.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد سال نو را با رویداد رونمایی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود یعنی سری Galaxy S24 آغاز کرده و احتمالاً فردا دعوت‌نامه‌های این مراسم به مدعوین ارسال خواهد شد.

قبل از اعلام رسمی زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked 2024 برای رونمایی از این محصولات، دعوت‌نامه‌های رسمی به رسانه‌های خبری و اکانت‌های مرتبط و پرطرفدار یوتیوب ارسال خواهد شد تا با حضور در این مراسم جزئیات آن را پوشش داده و به اطلاع کاربران و علاقه‌مندان برسانند.
براساس شنیده‌های جدید، دعوت‌نامه‌های این مراسم فردا 2 ژانویه (12 دی‌ماه) منتشر خواهند شد.

جزئیات رویداد Galaxy Unpacked 2024

اکانتی با نام @MysteryLupin با انتشار پست جدیدی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق)، ادعا کرده که مراسم رونمایی از Galaxy S24 حدود دو هفته دیگر در تاریخ 17 ژانویه 2024 (12 دی ماه 1402) در سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا و در ساعت 10 صبح به وقت محلی (21:30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.
معمولاً کمپانی‌هایی مانند اپل و سامسونگ تلاش می‌کنند دعوت‌نامه‌های مراسمات اینچنینی را حدود دو هفته یا 15 روز قبل از برگزاری آن برای اصحاب رسانه و مدعوین ارسال کنند. با توجه به بازه‌های زمانی تخمین‌شده شده که البته رسمی هم نیستند؛ ارسال دعوت‌نامه‌ها در روز دوم ژانویه (فردا) منطقی به‌نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود کمپانی کره‌ای سامسونگ در رویداد پیش‌روی Galaxy Unpacked 2024 از سری گوشی‌های هوشمند Galaxy S24 شامل مدل S24، مدل S24 Plus و مدل S24 Ultra رونمایی کند.
به لطف تصاویر لو رفته، شایعات و رندرهای راه‌یافته به اینترنت از این سه گوشی پرچمدار جدید، اطلاعات احتمالی و نسبی‌ای از قابلیت‌های جدید آنان در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌شود امکاناتی مانند “Generative Edit”، “Nightography Zoom” و “Live Translate” بخشی از این قابلیت‌ها باشند.
جای تعجبی ندارد که با توجه به موج فراگیری تکنولوژی هوش مصنوعی در سراسر جهان، این تکنولوژی نقش پررنگی در سیستم‌عامل اندروید و عملکرد گوشی‌های S24 جدید سامسونگ داشته باشد.

همچنین، برای اولین بار گوشی هوشمند Galaxy S24 Plus آپدیت سخت‌افزاری مشابه مدل Ultra را دریافت خواهد کرد. اما ممکن است قیمت به‌صرفه‌تر مدل Plus، کاربران را به خریداری آن نسبت به مدل Ultra ترغیب کند.

کمپانی سامسونگ در رویداد تابستانه سال گذشته (2023) از گوشی هوشمند تاشو مدل Galaxy Z Flip 5 با قیمت 999 دلار، گوشی هوشمند تاشو مدل Galaxy Z Fold ۵ با قیمت 1799 دلار، ساعت هوشمند Galaxy Watch 6 در دو مدل معمولی و کلاسیک با قیمت های 300 و 400 دلار و درنهایت از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S9 در سه مدل و در بازه قیمتی 800 تا 1200 دلار رونمایی کرده بود.

تمرکز اصلی رویداد Galaxy Unpacked تابستان 2023، بر نسل پنجم گوشی‌های هوشمند تاشوی این کمپانی بود. همچنین این کمپانی در اواسط پاییز از ابزار هوش مصنوعی خود به‌نام Gauss نیز رونمایی کرده بود. این ابزار که فعلاً به‌صورت درون‌سازمانی درحال طی کردن روند آزمایشی است؛ در سه زمینه مهارت‌های زبانی، کدنویسی و پردازش تصاویر فعالیت خواهد داشت و به‌زودی به‌صورت عمومی به کاربران عرضه خواهد شد.

منبع: wccftech

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array