به گزارش ایران دکونومی، در طی بیست و سومین جلسه هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی که نهم آبان ۱۴۰۲ برگزار شد، به اتفاق بیشترین آرا مهدی عبقری، دبیر این انجمن از سمت خود برکنار شد. این انجمن هنوز دبیر جدید خود را معرفی نکرده است.

حسین روزبه، عضو هیئت مدیره این انجمن در خصوص این تصمیم توضیح داد: «به‌دلیل تصمیمات و اهدافی که در این یک‌سال داشتیم و محقق نشد، تصمیم گرفتیم دبیر دیگری را برای تحقق اهداف انجمن جایگزین کنیم.»

حسین روزبه، عضو هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل درباره این تصمیم به پیوست گفت: «به‌دلیل تصمیمات و اهدافی که در این یک‌سال داشتیم و محقق نشد، تصمیم گرفتیم دبیر دیگری را برای تحقق اهداف انجمن جایگزین کنیم.»

به گفته وی، در یک هفته آینده و در طی بررسی رزومه‌ها قرار است رئیس این انجمن مشخص شود.

موبایل

حسین روزبه، مهدی اسدی، محسن خردمند، ابراهیم عمرانی، ابوالفضل حیدر، مهدی عبقری، کیوان حسن‌پور، حبیب‌اله اسدی و احسان بیات اعضای هیئت مدیره انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی هستند.

این انجمن طی نامه‌ای از برکناری عبقری به اعضا خبر داده است. در این نامه آمده است: «احتراماً به اطلاع اعضای محترم می‌رساند پیرو جلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۸/۹ روز سه‌شنبه و رای‌گیری صورت گرفته با رای تمامی اعضا مقرر گردید ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های مکرر آقای مهدی عبقری در دوره مسئولیت‌شان، این انجمن از این تاریخ به بعد با ایشان به‌عنوان دبیر انجمن به همکاری خود پایان می‌دهد.

از ایشان کمال تشکر و امتنان را داریم و از خداوند متعادل برای ایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array