به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، انت گروپ (Ant Group)، شرکتی که توسط میلیاردر جک ما (Jack M) حمایت می‌شود، ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای بازسازی و قطع روابط با برخی از عملیات‌هایی که بخش‌های اصلی تجارت مالی چین نیستند، می‌باشد. این حرکت، شرکت را برای عرضه اولیه (IPO) در هنگ کنگ آماده می‌کند.

به نقل از منابع ناشناس، رسانه اصلی بلومبرگ گزارش داد که این شرکت به سهامداران خود اعلام کرده است که این شرکت به دنبال کنار گذاشتن مدیریت پایگاه داده بلاکچین خود از یک نهاد اصلی است که سپس برای مجوز هلدینگ مالی در چین درخواست خواهد کرد.

پس از تکمیل طرح‌های بازسازی و تضمین مجوز، این شرکت می‌تواند به جای رویکرد قبلی خود که دنبال کردن فهرست دوگانه شانگهای-هنگ‌کنگ بود، برای عرضه عمومی در هنگ کنگ آماده شود.

انت

در سال 2020 (1399)، انت گروپ با تلاش برای عرضه اولیه سهام 30 میلیارد دلاری در هنگ کنگ و شانگهای، ارزش‌گذاری 226 میلیارد دلاری را هدف قرار داد. اگر که موفقیت آمیز بود، آن عرضه اولیه عمومی، بزرگترین عرضه در تاریخ میشد و همچنین از رکوردهای قبلی مانند عرضه اولیه عمومی مانند سهام آرامکو عربستان که 29.4 میلیارد دلار جذب کرد، پیشی گرفت. با این حال، دولت چین قبل از اینکه IPO به نتیجه برسد، مداخله کرد.

در حالی که این برنامه‌ها عملی به نظر می‌رسند، گزارش اشاره کرد که هنوز نهایی نشده است و ممکن است دستخوش تغییرات شود.

شرکت بلاکچین ارلی‌وُرکس (Earlyworks) قیمت عرضه اولیه سهام در نزدک را اعلام کرد

در همین حال، شرکت بلاکچین ژاپنی ارلی‌وُرکس که با سیستم‌های دفتر کل شبکه (GLS) سر و کار دارد، قیمت عرضه اولیه 1.2 میلیون سهام سپرده گذاری آمریکایی را اعلام کرده است. هر سهم 5 دلار خواهد بود و برای عرضه در بازار سرمایه نزدک تایید شده است.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی توسط ارلی‌وُرکس، وجوه جمع‌آوری شده از این پیشنهاد برای سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه GLS و کیت توسعه سیستم آن (SDK) استفاده می‌شود. علاوه بر این، این شرکت همچنین استعدادهای جدید را جذب کرده و سیستم‌های حاکمیت داخلی خود را تقویت خواهد کرد. این شرکت همچنین تاکید کرد که در مشاغل بلاکچین سرمایه گذاری خواهد کرد.

ELWS Earlyworks یک شرکت مستقر در ژاپن است که عمدتاً در زمینه توسعه سیستم اطلاعات و کسب و کار برون سپاری عملیات فعالیت دارد. این شرکت در برنامه‌ریزی، پیشنهاد، طراحی و توسعه راه‌حل‌های سیستمی با استفاده از بلاکچین مشغول است.

— جاست میشل (@MaryMichelleNay) 25 جولای 2023

ارلی‌وُرکس GLS یک بلاکچین ترکیبی است که فناوری پایگاه داده را برای انجام پردازش با سرعت بالا یکپارچه می‌کند. ارلی‌وُرکس قصد دارد از این فناوری در طیف گسترده‌ای از صنایع استفاده کند و یک SDK همه منظوره برای مهندسان ارائه دهد.

سایر اخبار IPO:

در اوایل سال جاری، ارائه‌دهنده بلاکچین لایه 1 شبکه چیا (Chia) گفت که پیشنهادی برای IPO به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است. در 14 آوریل (25 فروردین)، این شرکت اعلام کرد که یک ثبت نام IPO را به SEC ارائه کرده است. این شرکت جزئیات زیادی در مورد عرضه ارائه نکرد و تاکید کرد که محدوده قیمت هنوز مشخص نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که IPO پس از اتمام فرآیند بررسی SEC آغاز شود.

در 30 ژوئن (9 تیر)، بیت کوین دپو (Bitcoin Depot)، که یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خودپرداز ارزهای دیجیتال در ایالات متحده است، اعلام کرد که پس از ادغام با شرکت فین‌تک GSR II Meteora، در نزدک عمومی خواهد شد. این شرکت اولین کار خود را در تاریخ 3 جولای (12 تیر) با افزایش سهام آن نزدیک به 12 درصد انجام داد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array