به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، معاون آلفردو گاسپار (Alfredo Gaspar)، یکی از اعضای اتاق نمایندگان برزیل، خواستار احضار گیلرمه حداد (Guilherme Haddad)، مدیر بایننس برزیل، برای حضور در پارلمان برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات جاری کمیسیون تحقیق پارلمانی (CPI) در مورد طرح‌های هرمی ادعایی شده در کشور است.

درخواست 21 ژوئن (31 خرداد) توسط اعضای CPI در 27 ژوئن (6 تیر) به رای گذاشته خواهد شد.

بر اساس ترجمه پایگاه خبری برزیل Portal do Bitcoin، در صورت تایید رای، حداد برای حضور در مجلس نمایندگان برزیل در صورت تایید رای فراخوانده می‌شود. این پیشرفت در بحبوحه یک سرکوب نظارتی جهانی بر روی بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال یعنی بایننس صورت می‌گیرد. بایننس از سوی مقامات ایالات متحده، فرانسه، هلند، بریتانیا و برزیل مورد بازرسی قرار گرفته است و این امر بر توجه بین المللی به این شرکت تأکید می‌کند.

بایننس

علاوه بر این، معاون مدعی شد که بایننس توسط شرکت‌های هرمی در کشور برای تسهیل نقل و انتقال دارایی‌ها استفاده شده است.

او گفت:

“از این رو، درک عملیات بایننس ، ارتباط آن با فینتک و مشارکت آن با شرکت‌هایی که برای آسیب رساندن به مصرف‌کنندگان برزیلی با اقدامات قانونی روبه‌رو هستند، حیاتی است، زیرا این موضوع به شدت بایننس را به تحقیقات در حال انجام مرتبط می‌کند.”

مقامات این کشور آمریکای جنوبی توضیح دادند که قصد احضار به این دلیل است که این شرکت با بررسی دقیق ذکر شده در بالا از سوی رگولاتورهای سراسر جهان مواجه است. در برزیل، بایننس توسط دادستانی و پلیس فدرال نیز تحت بازرسی قرار دارد. ظاهراً صرافی ارزهای دیجیتال به مشتریان کمک می‌کند تا از دستور توقف سرمایه‌گذاری‌های مشتقات ارزهای دیجیتال اجتناب کنند.

طبق گزارش قبلی پورتال دو بیت کوین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار برزیل قبلاً بایننس را برای توقف ارائه محصولات آتی بیت کوین به مشتریان برزیلی تحت فشار قرار داده است.

بایننس تا زمان انتشار به درخواست نظر کوین تلگراف پاسخ نداد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array