به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، استارتاپ Juno، در زمینه شخصی‌سازی مزایای کارمندان فعالیت دارد. این استارتاپ به کارکنان اجازه می‌دهد که از بین طیف وسیعی از گزینه‌های موجود، مزیت موردعلاقه خود را انتخاب کنند. بیش از 10 هزار گزینه در بستر فروش Juno وجود دارد، از توصیه‌های مالی گرفته تا سفارش آنلاین غذا و تحویل در محل، خدمات درمانی سلامت روان و خدمات مراقبت از کودکان.
از آنجایی‌که نیازهای هیچ دو کارمندی شبیه به هم نیست، هر فرد می‌تواند با استفاده از Juno، مزایای مورد نیاز خود را شخصاً انتخاب کند.

استارتاپ Juno چیست؟

با استفاده از پلتفرم جهانی Juno‌، کارمندان یک مجموعه دسترسی راحت و بی‌دردسری به مزایای مختلف در یک جایگاه ثابت را دارند.
کمپانی‌ها می‌توانند با تعیین یک بودجه ماهانه مختص پلتفرم Juno، به کارمندان خود آزادی عمل در نحوه خرج کردن و انتخاب مزایای موردنظر خود را ارائه دهند. این قابلیت به ارتقای محیط کاری، بهبود روحیه کارمندان و جلوگیری از هدررفت مزایا منجر می‌شود.

کارفرمایان توانایی پیش‌بینی مزایای مناسب تک‌تک کارمندان خود را ندارند، مخصوصاً در شرایطی که اولویت‌های تیم‌های ترکیبی به‌طور شدیدی متفاوت هستند.

استارتاپ Juno به کارفرمایان این اطمینان‌خاطر را می‌دهد که مزایای درنظر گرفته شده برای کارمندان از طریق پلتفرم Juno، بهترین گزینه و حمایت ممکن است. و از آنجایی‌که سلامت کارکنان برای کارفرمایان اهمیت بسیاری دارد، Juno ابزاری برای جذب، ایجاد تعامل و حفظ کارکنان نیز محسوب می‌شود.

 

آیا بازاری برای این مزایای سفارشی وجود دارد؟

استارتاپ Juno نه‌تنها به کارمندان اجازه انتخاب مزایای موردنظرشان را می‌دهد، بلکه به کارفرمایان نیز این اطمینان‌خاطر را می‌دهد که مزایای تعیین‌شده با کمال میل استفاده می‌شوند.

این قابلیت، از هدر رفتن سرمایه مالی کمپانی‌ها جلوگیری کرده و به کارمندان این احساس را القا می‌کند که مزایای کارمندی، صرفاً برای آنها شخصی‌سازی شده و با نیازهای آنها سازگار است.

آلی فِکایکی، مدیرعامل و بنیان‌گذار Juno بیان کرد: ” استارتاپ Juno نتیجه تجربه خود من از حمایت ناکارآمد در محیط کار است. من کارم را در محیط‌های پویا و در استارتاپ‌های حوزه تکنولوژی آغاز کردم. در ابتدا این مسیر بسیار برایم هیجان‌انگیز بود و رغبت به موفقیت در هر چالشی که سر راهم قرار می‌گرفت را داشتم. اما در عین حال، چنین محیط کاری‌ای بسیار مطالبه‌گر بود، هم از لحاظ حرفه‌ای و هم از لحاظ شخصی‌.”

او ادامه داد: “مدت زمان زیادی طول نکشید که اثر ساعات کار طولانی و سرعت بالای پروسه کار را بر روی همکارانم ببینم. و تقریباً بدون اینکه خودم شخصاً متوجه باشم، این وضعیت داشت من را نیز از پا در‌می‌آورد‌. قصد و نیت کمپانی‌هایی که در آنها مشغول به کار بودم، خیر بود. اما مسائل فرهنگی و سیستم‌های معیوب، فراتر از تلاش‌های شکست‌خورده در جهت حمایت از حقوق کارکنان بودند. به نظر من، باید در ارائه مزایای کاری به کارکنان، از آنها نظرخواهی می‌شد.”

 

 

استارتاپ Juno دارای چه ویژگی‌هایی است؟

 

بازار جهانی

بیش از 10 هزار گزینه، شامل جلسات روان‌درمانی، اپلیکیشن‌های مخصوص مدیتیشن، بسته شامل دستور غذایی، خدمات اسپا و غیره

استفاده آنلاین با کارت

با استفاده از کارت بانکی مخصوص پلتفرم Juno، کازمندان می‌توانند از فروشگاه‌های احرازهویت شده به‌راحتی استفاده کنند.

هزینه کردن بی دردسر

کارمندان می‌توانند رسیدهای سفر، خدمات مراقبت از کودکان، خرید تجهیزات و وسایل و دوره‌های آموزشی را ارسال کرده و بعد از دریافت تاییدیه، وجه‌نقد برای آنها واریز می‌شود.

مزایای همه‌جانبه در یک مکان

حتی درصورتی که کمپانی شما از قبل خدمات درمانی و دندانپزشکی، بیمه و کمک‌هزینه به کارمندان خود ارائه می‌داده است، می‌توانید با چند کلیک ساده این خدمات را به پلتفرم Juno اضافه کنید.

پاداش و سپاس‌گزاری

می‌توانید با استفاده از امتیازات مخصوص پلتفرم Juno به کارمندان خود نشان دهید که قدردان زحمات آنها هستید‌. و یا اینکه انتخاب یک هدیه مناسب و شخصی‌سازی شده را به این پلتفرم بسپارید.

بودجه و کمک‌هزینه

برای کارمندان بودجه‌های مشخصی تعیین کنید که صرفاً برای اهداف یادگیری یا توسعه فردی، دورکاری و یا سفر باشند.

 

منبع: techround

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array