به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، همزمان با پیشرفت قابلیت‌های مختلف ابزارهای هوش مصنوعی، شاهد هستیم که مایکروسافت با تمام توان به ارتقای سطح کیفی و خدمات ابزارهای خود مشغول است. این شرکت در یک به‌روزرسانی جدید، امکان ساخت کارت‌های تبریک سفارشی را به مایکروسافت دیزاینر (Microsoft Designer) اضافه کرد.

مایکروسافت تلاش دارد با افزودن ویژگی‌های جدید به این برنامه به کاربران خود اجازه دهد با پیام‌های متنی ساده، آثار هنری و گرافیکی منحصربه‌فردی را با کمک هوش مصنوعی خلق کنند.

در پست جدیدی که وبسایت رسمی Microsoft 365 Insider به اشتراک گذاشته است، آمده است:

«قابلیت ساخت کارت تبریک (Greeting Cards) یک ابزار سریع و شهودی است که توضیحات متنی شما را به یک کارت تبریک شخصی‌سازی‌شده متناسب با سبک و پیام منحصر به فرد شما تبدیل می‌کند. در قسمت جلوی کارت، طراحی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را می‌بینید که برگرفته از توضیحاتی است که شما در اختیار برنامه قرار داده‌اید. داخل کارت نیز امکان اضافه کردن یک پیام با قابلیت ویرایش فراهم شده است.»

چگونه با مایکروسافت دیزاینر کارت تبریک بسازیم؟

اکنون کاربران بعد از ورود به حساب مایکروسافت خود و مراجعه به سایت Microsoft Designer، می توانند به بخش جدید ساخت کارت تبریک (Greeting Cards) دسترسی پیدا کنند. کاوش در تب Explore Ideas به شما اجازه می‌دهد کارت‌هایی که قبلاً ساخته شده‌اند را ببینید. در صورتی که هر یک از نمونه‌های آماده مورد پسند شما باشد، می‌توانید به سادگی تغییراتی را در اعلان متن زیر آن ایجاد و اینگونه طراحی خود را سفارشی کنید.

مایکروسافت دیزاینر

از سوی دیگر، مایکروسافت دیزاینر به شما این امکان را داده است که به سادگی درخواست‌های آزمایشی خود را در کادر توضیحات (Description ) موجود در بخش کارت‌های تبریک تایپ کرده و با زدن دکمه Generate، چهار طرح پیشنهادی مختلف هوش مصنوعی بر اساس آن توضیحات را مشاهده کنید.

اگر طرح‌های یپشنهادی را دوست داشتید یکی را انتخاب کنید، در غیر اینصورت درخواست خود را بازنویسی کنید تا هوش مصنوعی طراح‌های جدیدی را متناسب با آن دراختیار شما قرار دهد.  جالب است بدانید که اگر مایل باشید بعداً از یک یا چند طرح پیشنهادی استفاده کنید، همه طرح‌ها به‌طور خودکار در تب My Creations ذخیره می‌شوند.

وقتی طرح مورد علاقه خود را برای کارت تبریک ساخته شده انتخاب کردید، روی آن کلیک کنید. سپس با انتخاب گزینه  Edit text امکان ویرایش متن پیام داخل کارت برای شما فراهم می‌شود. پس از آن روی دکمه Looks Good کلیک کنید و در نهایت گزینه Download را بزنید. کارت تبریک شما در قالب یک فایل PNG عمودی در دستگاه ذخیره خواهد شد. دستگاه‌های تلفن همراه به خوبی از این نوع فایل پشتیبانی می‌کنند. نکته آخری که باید درنظر داشته باشید این است که این قابلیت فعلاً به زبان انگلیسی در دسترس است و هنوز هیچ خبری درباره پشتیبانی آن از زبان‌های دیگر منتشر نشده است.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array