به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تون کوین (TON) ارز دیجیتال بومی شبکه بلاکچین لایه اول اُپن نتورک (Open Network) است که ابتدا توسط تلگرام توسعه یافت و به دنبال ممنوعیت طرح اولیه از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، با کمک آناتولی ماکوسف و کریل املیاننکو، مدیریت آن به یک جامعه منبع باز واگذار شد. توکن TON طی یک سال گذشته با عملکرد مثال‌زدنی خود توانست بالغ بر 190درصد افزایش قیمت را تجربه کرده از مرز 6 دلار عبور کند.

همین عملکرد بی‌نظیر باعث شد تون کوین (TON) ظرف مدت کوتاهی در کانون توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد و روزبه‌روز به تعداد طرفداران آن اضافه شود. بدون شک یکی از مهمترین مولفه‌هایی که هنگام سرمایه‌گذاری در یک ارز دیجیتال باید درنظر گرفت، استفاده از یک کیف پول رمزارزی قابل اطمینان و دردسترس است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین کیف پول‌های غیرامانی تون کوین (TON) آشنا کنیم. در این روزها که بحث در مورد برداشت توکن جدید تلگرام یعنی نات کوین داغ است، آشنایی با کیف پولی که بتواند علیرغم تحریم‌های گسترده به کاربران ایرانی خدمات ارائه کند خالی از لطف نیست.

بهترین کیف پول برای نگهداری تون کوین (TON) کدام است

مسلماً انتخاب بهترین کیف پول تون کوین در درجه اول به اولویت‌های شما به عنوان کاربر بستگی دارد. برای مثال، کیف پول‌های سخت‌افزاری مثل لجر ( Ledger) یا سیف پال (SafePal) همیشه برای کسانی که به‌دنبال یافتن بالاترین سطح امنیت هستید، بهترین گزینه بوده است. ولی از سوی دیگر، کیف پول‌های نرم‌افزاری مانند کیف پول صرافی‌های کوین بیس و اوکی اکس می‌توانند گزینه‌ای راحت‌ و کاربرپسند برای این منظور باشند.

در میان گزینه‌های متعددی که از کیف پول‌های نرم‌افزاری در بازار وجود دارد، شاید بتوان تون کیپر (TonKeeper) را به‌عنوان محبوب‌ترین آنها برای هولدر کردن رمزارز TON در نظر گرفت. این کیف پول که حمایت انحصاری شبکه بلاکچین تون را با خود دارد، علاوه بر سطح امنیت بالا، رابط کاربری ساده و دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp)، از توکن‌های غیرمثلی (NFTها) نیز پشتیبانی کرده و امکان استیکینگ این دارایی در آن فراهم است. ضمن اینکه برای اتصال ربات تلگرام و انتقال توکن‌های نات کوین نیز گزینه مطلوبی خواهد بود.

کیف پول تون کوین TON

ناگفته نماند که تون کیپر در نسخه‌های مختلف اندروید، iOS، تحت وب و به شکل افزونه‌های گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس شما قرار دارد.

کیف پول تون هاب (TonHub) و سایر گزینه‌های موجود

این کیف پول نیز تمامی نقاط قوت مورد اشاره برای تون کیپر را دارد، با این تفاوت که از پشتیبانی نسبتاً ضعیفی برخوردار است.

کیف پول محبوب تراست ولت (Trust Wallet) نیز مدتی است که پشتیبانی از شبکه تون را آغاز کرده است ولی فقط در غالب نسخه موبایلی در دسترس کاربران قرار دارد و در ویندوز پشتبانی نمی‌شود.

کیف‌پول‌های غیرامانی، گوارادا (Guarda) و مای تون ولت (mytonwallet) نیز گزینه‌های دیگری هستند که می‌توانید با خیال راحت توکن‌های TON خود را به آنها منتقل کنید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coin.space

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array