به گزارش ایران دکونومی، روابط عمومی فن‌آوران انیاک رایانه گزارش داد که در اولین قدم از مهرماه ۱۴۰۱ تولید کارتخوان‌های اندرویدی MP35P شرکت تاپ‌وایز در کارخانه انیاک شروع شد و در ادامه با توسعه و افزایش ظرفیت‌های کارخانه، تولید انواع دیگر دستگاه‌های کارت‌خوان مورد نیاز بازار از جمله T1،T1Pro و M3P در دستور تولید قرار گرفت.

شرکت فن‌آوران انیاک رایانه در سال ۱۳۹۸ با توجه به نیاز روزافزون کسب‌وکارها و تأمین‌کنندگان خدمات پرداخت کشور اقدام به راه‌اندازی خط تولید انواع مختلف کارتخوان در کارخانه انیاک کرد. در این کارخانه علاوه بر راه‌اندازی خط تولید و مونتاژ دستگاه‌های کارتخوان، بهسازی و تعمیرات تخصصی پایانه‌های فروشگاهی نیز صورت می‌گیرد. کارخانه انیاک شامل پنج خط تولید مجزا با ظرفیت تولید بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه در سال است که می‌تواند با توجه به نیاز بازار نسبت به تولید انواع کارتخوان اقدام کند.

از سوی دیگر هم این شرکت با علم بر این‌که نیروی انسانی و استفاده از نبوغ مدیران و پرسنل به‌عنوان بزرگترین سرمایه یک مجموعه می‌تواند به‌شمار آید، هم‌زمان با تمرکز بر توسعه سرمایه‌های انسانی به‌عنوان یک ثروت با توسعه و تولید راه‌حل‌های تخصصی و نوآورانه در زمینه‌های کاری خود توانسته نگاه موشکافانه‌ای به نیازهای تجاری کشور و منطقه داشته باشد. علاوه بر آن در راستای توسعه، حضور پر رنگ‌تر در فضای کسب‌وکار با جهشی شگرف و همچنین با تمرکز بر ارائه راه‌حل‌های نوین در سیستم‌های پرداخت الکترونیک، منطبق بر تکنولوژی نوین به مشارکت با گروه صنعتی گلرنگ پرداخته است.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array