به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بازارگاه توکن‌های غیرمثلی بایننس از راه‌اندازی برنامه استیکینگ NFTهای سندباکس (Sandbox NFT Staking) خبر داده است. این برنامه به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های SAND خود را در این پلتفرم استیک کرده و جوایز NFT انحصاری دریافت کنند.

گفتنی است که سندباکس (Sandbox) یک دنیای بازی مجازی غیرمتمرکز محبوب است که بر بستر شبکه بلاکچین اتریوم ساخته شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربیات بازی خود را در قالب توکن‌های غیرمثلی ایجاد کرده و از آن طریق، کسب درآمد کنند. هدف این برنامه جدید استیکینگ، ایجاد انگیزه بیشتر برای مشارکت کاربران در اکوسیستم NFT و ارتقای روند رشد پلتفرم سندباکس عنوان شده است.

این برنامه استیکینگ، بسته به مدت زمان تعهد کاربران که از 15 تا 60 روز متغیر است، پاداش‌های متفاوتی را به آنها ارائه می‌دهد. شرکت‌کنندگان می‌توانند NFT‌های دارای نسخه محدود را از شبکه سندباکس (The Sandbox) به دست آورند. این توکن‌ها می‌توانند در دنیای بازی‌های مجازی استفاده شوند یا در بازار NFTهای بایننس معامله گردند. انتظار می‌رود این ابتکار باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش ارزش توکن SAND شود و جنب و جوش و رونق را به جامعه NFT بازگرداند.

راه‌اندازی برنامه Sandbox NFT Staking در بایننس، علاقه روزافزون کاربران به فضای بازی‌های مجازی و پذیرش فزاینده NFT‌ها را بیش از همیشه نشان می‌دهد. همانطور که بازار NFT همچنان در حال گسترش است، انتظار می‌رود که ابتکارات نوآورانه‌ای مانند این برنامه سرمایه‌گذاری، نقشی اساسی در تکامل صنعت بازی بلاکچین ایفا کند و فرصت‌های جدیدی را در اختیار کاربران و توسعه‌دهندگان قرار دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coinmarketcap

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array