به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت دارایی دیجیتال باکت (Bakkt) 25 توکن از 36 توکن رمزارزی لیست شده در پلتفرم معاملاتی اخیراً خریداری شده خود، یعنی اپکس کریپتو (Apex Crypto) را حذف کرده است.

در 12 می (22 اردیبهشت)، سخنگوی این شرکت به کوین تلگراف گفت که این تصمیم بخشی از فرآیند بررسی منظم فهرست کوین‌های ما است و افزود:

“بهترین منافع مشتریان ما و مصرف کنندگان آنها تعهد اصلی ما است، و فرآیند بررسی ما تضمین می‌کند که زمانی که ما به‌روزترین دستورالعمل‌های نظارتی و آخرین پیشرفت‌های صنعت را در نظر می‌گیریم، این منافع به بهترین وجه تامین می‌شود.”

جزئیات بیشتر در این مورد پراکنده است، اما بیشتر توکن‌های حذف شده به اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز و غیرقابل تعویض مرتبط هستند.

در نوامبر 2022 (آبان 1401)، باکت اعلام کرد که قصد دارد اپکس کریپتو غیر سودآور را خریداری کند تا بتواند جایگاه بیشتری در بازار فین‌تک به دست آورد. اپکس کریپتو، یک سرویس به اصطلاح کلید در دست، خدمات اجرا، تسویه، نگهداری، هزینه و خدمات مالیاتی را برای پنج میلیون مشتری از طریق 30 مشتری فین‌تک انجام می‌دهد. باکت این خرید را در آوریل (فروردین) به مبلغ 55 میلیون دلار نقد و 145 میلیون دلار سهام تکمیل کرد.

بر اساس یک بیانیه مالی، باکت در ماه فوریه (بهمن) مجوز کارگزاری را از بامپد فایننشال (Bumped Financial) دریافت کرد.

در ماه مارس (اسفند)، باکت برنامه خرد خود که معاملات ارزهای دیجیتال، پاداش‌های وفاداری و کارت‌های هدیه را ارائه می‌داد، تعطیل کرد و گفت که بر عملیات معامله به معامله تمرکز خواهد کرد. باکت سپس اظهار داشت که رمزارزی و وفاداری را از طریق راه‌حل‌های رابط برنامه‌نویسی سرویس به‌عنوان فروش و برنامه‌نویسی برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند.

باکت اکثریت متعلق به اینترکانتیننتال اکسچنج (Intercontinental Exchange) است که مالک بورس نیویورک نیز می‌باشد. سهام آن در 12 می (22 اردیبهشت) 7 درصد کاهش یافت.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array