به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بانک دی زد (DZ Bank)، دومین بانک بزرگ آلمان از نظر میزان دارایی، ارزهای دیجیتال را با همکاری شرکت دارایی دیجیتال متاکو (Metaco) به طور کامل در خدمات مدیریت دارایی خود ادغام می‌کند.

طبق اعلامیه ارسال شده به کوین تلگراف، بانک دی زد پلتفرم حضانت متاکو را برای ارائه ارزهای دیجیتال به مشتریان نهادی خود انتخاب کرد. نیلز کریستوپیت (Nils Christopeit)، مدیر اجرایی بانک دی زد گفت که پلتفرم متاکو هماهنگ شده از نظر امنیت و مقیاس‌پذیری متناسب با الزامات آنها است.

کریستوپیت افزود: “با ارائه پیشنهادی که می‌توانیم با استفاده از این فناوری بسازیم، ما اعتماد داریم که یک همکاری تجاری با دوام و سریع در حال رشد و همچنین یک راه‌حل جذاب برای مشتریان خود ایجاد کنیم که می‌تواند الزامات ارزهای دیجیتال و ابزارهای مالی غیرمتمرکز را نیز برآورده کند.”

بانک

کریگ پرین (Craig Perrin)، مدیر ارشد فروش در متاکو نیز در مورد این همکاری اظهار داشت که زیرساخت‌های متاکو به طور خاص برای حمایت از مؤسسات اتخاذ دارایی‌های دیجیتال و شرکت در اقتصاد دارایی دیجیتال طراحی شده است. او اضافه کرد:

“ما از اعلام این همکاری هیجان زده هستیم، زیرا بیشتر متاکو را به عنوان یک رهبر، بازار در آلمان تأسیس می‌کند که به برخی از بزرگترین بانک‌ها و صرافی‌های کشور اعتماد دارد.

متاکو به طور جدی با بازیکنان کلیدی مختلف در آلمان همکاری کرده است. در تاریخ 9 فوریه (20 بهمن)، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال از همکاری با دکا بانک آلمانی برای راه‌اندازی یک بستر توکن سازی مبتنی بر بلاکچین خبر داد. براساس این اعلامیه، پیش‌بینی می‌شود زیرساخت‌ها در سال 2023 ساخته شود و ممکن است در سال 2024 منتشر شود.

جدا از آلمان، پلتفرم مدیریت دارایی دیجیتال همچنین با یک خودروساز ترکی و یکی از محبوب ترین بانک‌های محلی در فیلیپین همکاری کرد. در تاریخ 10 ژانویه (20 دی)، متاکو با شرکت فناوری خودروسازی ترکیه توگ (Togg) همکاری کرد تا بتواند خدمات تحرک اتومبیل مبتنی بر قرارداد هوشمند خود را تأمین کند. در تاریخ 2 نوامبر 2022 (11 آبان)، این شرکت همچنین به یونیون بانک (Unionbank) فیلیپین کمک کرد تا خدمات حضانت و تجارت خود را برای بیت کوین و اتر راه‌اندازی کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array