به گزارش ایران دکونومی، در گزارش سالانه «بامن» گفته شده که از میان کاربران این اپلیکیشن در سال ۱۴۰۱، ۴۵.۸۵ درصد خانم و ۵۴.۱۵ درصد آقا بوده‌اند. تعداد کل خرید‌های باشگاهی بامن ۶ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۴۷۶ عدد بوده و مجموع کل سبد خرید باشگاهی اعضای بامن بیش از هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان بوده است. بامن یک اپلیکیشن باشگاه مشتریان است که می‌توان از طریق آن خریدهای روزمره را انجام داد.

تعداد شعب فعال بامن در پایان سال گذشته ۳۴درصد افزایش داشته است. استان تهران با ۳۹۶۳ شعبه بیشترین تعداد شعب بامن را داراست.

بامن گزارش داده است که در سال ۱۴۰۱ از میان ۱۳ دسته خرید حضوری اصلی که در این اپلیکیشن وجود دارد، سوپرمارکت با اختلاف بیشترین تعداد تراکنش را به خود اختصاص داده است. اسفند ۱۴۰۱ بیشترین تعداد تراکنش و فروردین همان سال کمترین میزان تراکنش را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که در گزارش سالانه بامن آمده است، ۳۰ درصد از تراکنش‌های باشگاهی بامن به صورت آنلاین بوده و مابقی به صورت حضوری انجام شده است.

در این گزارش با اشاره به جزئیات قرعه‌کشی‌های بامن در سال ۱۴۰۱، اعلام شده که در کل ۱۹۳ هزار و ۱۳۸ تعداد شانس برای شرکت در قرعه‌کشی پاییز آیفون ۱۳ خریداری شده است.

گزارش سالانه بامن نشانگر این است که کاربران این اپلیکیشن در سال گذشته هشت میلیارد و ۶۷۸ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان را به وجه نقد تبدیل کرده‌اند.

بیشترین استفاده از «منکس» در قسمت خرج به خرید تپسی اختصاص پیدا کرده است. «منکس» نوعی امتیاز است که پس از هر خرید در بامن به کاربران داده می‌شود. منکس قابلیت تبدیل به پول نقد یا کالا را دارد.

در یک سال گذشته، هزار کالا در فروشگاه بامن توسط منکس خریداری و بیشتر از یک میلیون و ۹۵۰ هزار پیامک دریافت سود به کاربران بامن ارسال شده است.

در بخش پایانی این گزارش، اطلاعاتی درباره کمپین‌های مختلف تبلیغاتی این کسب‌وکار بیان شده است. بر اساس این آمار و اطلاعات، کمپین بلیت رایگان مترو باعث رشد ۵۱ درصدی در جذب کاربر شده است.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array