به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یوبی‌سافت و اپل به طور مجزا تایید کرده‌اند که نسخه اصلی بازی Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 6 ژوئن (17 خرداد) برای دستگاه‌های آیفون و آیپد عرضه خواهد شد.

سال گذشته شایعه شده بود که Assassin’s Creed بعد از عناوینی مانند Resident Evil Village، Resident Evil 4 و Death Stranding: Director’s Cut از کنسول‌های بازی به تلفن‌های هوشمند خواهد آمد. اپل اکنون به لطف تراشه جدید M1 خود در نسخه‌ آیفون 15 پرو، آیفون 15 پرو مکس، آیپد ایر و آیپد پرو، می‌تواند پورت‌های با کیفیتی از بازی‌های کنسولی را در سیستم عامل iOS منتشر کند.

جزئیات انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage برای گوشی‌های اپل

این پورت توسط Ubisoft Sofia توسعه داده شده است و به لحاظ محتوایی با نسخه‌های کنسولی Assassin’s Creed Mirage کاملاً برابری می‌کند. این بازی یک بازی اکشن-ماجراجویی جهان باز است که در بغداد قرن نهم اتفاق می‌افتد و شخصیت اصلی آن Basim نام دارد، شخصیتی که ممکن است از Assassin’s Creed Valhalla 2020 بشناسید.

بازی محبوب Assassin’s Creed Mirage

به عقیده کارشناسان، آیفون توانسته است در زمینه اجرای بازی‌های سنگین عملکرد خوبی از خود نشان دهد. ولی نقص‌هایی در گزینه‌های کنترلی روی نمایشگر لمسی آن وجود دارد که به لطف پشتیبانی آیفون از دسته‌های بازی قابل رفع شدن است.

گفتنی است که Assassin’s Creed Mirage در آیفون و آیپد از کنترلرهای بازی موبایل و کنترل‌های صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند. سرویس Ubisoft Connect همچنین قابلیت cross-progression و cross-save را نیز فعال می‌کند، به این معنی که می‌توانید همان بازی که در پلتفرم‌هایی مانند پلی‌استیشن 5 یا کامپیوتر شخصی خود شروع کرده‌اید را در گوشی آیفون ادامه دهید.

جالب است بدانید پس از عرضه Assassin’s Creed Mirage در تاریخ 6 ژوئن، بازیکنانی که دستگاه‌های پشتیبانی‌شده را در اختیار دارند می‌توانند به مدت 90 دقیقه به‌طور رایگان این بازی را امتحان کنند. پس از آن، برای ادامه بازی باید 50 دلار بپردازید. پس از خرید بازی در اپ استور، می‌توانید Assassin’s Creed Mirage را در هر دستگاه پشتیبانی‌شده دیگری از کمپانی اپل بازی کنید.

منبع: digitaltrends

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array