به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پلتفرم پیشرو در خدمات Web3 چین لینک (Chainlink) اخیراً شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در شبکه بوده است، به‌طوری که فعالیت‌های توسعه گیت‌هاب (GitHub) آن در تابستان امسال به شکل چشمگیری افزایش یافته و طبق اعلام پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، به یکی از پنج دارایی برتر توسعه‌یافته در صنعت کریپتو تبدیل شده است.

چین لینک در سه ماهه چهارم سال 2023 با انبوهی از به‌روزرسانی‌ها روبه‌رو خواهد شد و اکنون فعالیت توسعه آن از 25.88٪ ماه فوریه (بهمن 1401) تا مرز 31.25٪ در حال افزایش است.

فعالیت توسعه چین لینک
فعالیت توسعه چین لینک؛ منبع: Sanbase

پیشرفت‌های اخیر چین لینک

روز 17 جولای (26 تیر)، این پلتفرم از پروتکل قابلیت همکاری کراس‌چین (CCIP) خود رونمایی کرد. هدف از این پروژه، ادغام یکپارچه مؤسسات مالی سنتی با بسیاری از بلاکچین‌های عمومی و خصوصی عنوان شد. این حرکت باعث افزایش صعودی قیمت رمزارز بومی این شبکه  بلاکچین یعنی LINK شد و آن را به بالاترین سطح سه ماهه خود رساند.

علاوه بر این، در یک حرکت استراتژیک دیگر، چین لینک لبز (Chainlink Labs) از آغاز همکاری خود با گیت‌هاب (GitHub) خبر داد. گیت‌هاب (GitHub) به عنوان بزرگترین پلتفرم توسعه‌دهندگان مبتنی بر هوش مصنوعی در جهان، با استارتاپ‌های منتخب در برنامه Chainlink BUILD همکاری خواهد کرد.

علاوه بر این، پیشرفت قابل توجه دیگر در این شبکه بلاکچین، انباشت توکن‌های LINK توسط نهنگ‌ها و معامله‌گران بزرگی است که بین 100 هزار تا 10 میلیون دلار LINK در اختیار دارند. این روند انباشت اکنون به بالاترین سطح خود از دسامبر 2022 رسیده است. از نظر حجم معاملات نیز، چین لینک اخیراً 2.01 درصد افزایش را تجربه کرده و در مجموع به 132,300,234 دلار رسیده است.

در زمان نگارش این مطلب، رمزارز LINK، با حدود 1 درصد افت روزانه، با قیمت 7.18 دلار معامله می‌شود. این دارایی که اکنون در مسیری نزولی قرار گرفته است، در ادامه حرکت خود، در نزدیکی تراز 6.91 با اولین حمایت برخورد می‌کند. نزدیک‎ترین مقاومت در مسیر صعود این ارز نیز در حدود 7.8 و 8.40 دلار قرار دارد.

نمودار روزانه چین لینک
نمودار روزانه چین لینک (LINK)، منبع: Coinmarketcap

اندیکاتور شاخص مقاومت نسبی در نمای روزانه این رمزارز، اکنون در مجاورت خط میانی و سطح 49 قرار دارد و همگرایی – واگرایی میانگین‌های متحرک (MACD) در منطقه صعودی شتاب خود را از دست می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: thenewscrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array