به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، مدت زیادی است که بازار توکن‌های غیرمثلی مجیک اِدِن (Magic Eden NFT) تمام تلاش و منابع خود را در جهت طراحی یک برنامه پاداش NFT میان زنجیره‌ای به کار بسته است. این پلتفرم اکنون در همین راستا، از یک طرح تشویقی برای مجموعه‌داران و سازندگان خود رونمایی کرده است.

هدف از این طرح، تشویق مشارکت‌کنندگان در این اکوسیستم از طریق نوعی بازپرداخت است. مجیک اِدِن (Magic Eden NFT) قصد دارد این برنامه پاداش را در شبکه بلاکچین سولانا راه‌اندازی کند.

بر اساس این طرح، برنامه تشویقی Retroactive Diamond Drop از تاریخ 2 فوریه (13 بهمن) آغاز به کار خواهد کرد و کلیه فعالیت‌های مشارکت‌کنندگان از سال 2021 یعنی زمان شکل‌گیری این بازار را مد نظر قرار خواهد داد. این پلتفرم قول داده است که تمام فعالیت‌های گذشته، حال و آینده در بازار NFTهای خود در شبکه‌های سولانا، بیت کوین، اتریوم و پالیگان را به یک اندازه مورد توجه قرار بدهد.

علاوه بر این، صاحبان مجیک تیکت (Magic ticket) نیز در این برنامه گنجانده می‌شوند، کاربران تشویق شده‌اند که هر روز به جای خرید مجیک تیکت، از بازار NFT استفاده کنند تا شانس بیشتری برای دریافت پاداش داشته باشند. گفتنی است که در مورد روش پرداخت این پاداش هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

مجیک اِدِن

چشم‌انداز نوآورانه مجیک اِدِن در میان بازارهای بزرگ NFT

بازار NFTهای مجیک اِدِن همیشه طرفدار طرح‌های نوآورنه بوده است و در راستای دستیابی به چشم‌اندازهای بزرگ‌تر، مشارکت‌هایی را با بودجه تعریف‌شده امضا کرده است. این تیم در حال کار بر روی طرحی برای انتشار کیف پول Magic Eden است. با عرضه این محصول و ادغام موفقیت‌آمیز پاداش‌ها در آن، کاربران می‌توانند مشوق‌های خود را مستقیماً به صورت  الماس (Diamonds) دریافت کنند.

تیفانی هوانگ (Tiffany Huang)، مدیر کل مجیک اِدِن می‌گوید: «هرچه بیشتر از پلتفرم مجیک اِدِن استفاده کنید، الماس بیشتری دریافت خواهید کرد. در این طرح، در ازای استفاده بیشتر از این پلتفرم NFT دریافت می‌کنید، اما ارتباط مستقیمی بین الماس‌ها و توکن‌ها وجود ندارد. آنها دو برنامه جداگانه هستند.”

حرکت به سوی منبع باز

در کنار چشم‌اندازهای نوآورانه، مجیک اِدِن در تلاش است تا به هدف بلندمدت خود یعنی 100٪ منبع باز بودن با IP تحت کنترل جامعه دست یابد. شایان ذکر است، هنوز جزئیات خاصی در مورد زمان دقیق این برنامه اعلام نشده است.

علاوه بر این، این پلتفرم به سختی روی پر کردن شکاف بین NFTها و توده مردم کار می‌کند. در حال حاضر بخش زیادی از مردم صاحب NFT نیستند و این چالشی است که این بازار قصد دارد آن را برطرف کند. در عین حال، این اقدام می‌تواند نوعی مزیت رقابتی برای تسلط بر بازارهای NFT میان رقبای بزرگی همچون OpenSea و BLUR باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array