به گزارش ایران دکونومی، بعد از چند ماه تعطیلی مدارس، باز هم بوی ماه مدرسه و ماه مهر به مشام می‌رسد. بازار خرید لوازم التحریر و کوله پشتی حسابی داغ و خانواده‌ها سعی دارند قبل از پایان تعطیلات خرید لوازم مدرسه را به اتمام برسانند.

شاید سال‌های قبل چندان برایتان مهم نبود که کوله پشتی مدرسه را از فروشگاه‌های سطح شهر بخرید یا مراکز بورس و تولیدی‌ها، اما در حال حاضر با بالا رفتن کلی سطح قیمت‌ها نسبت به درآمد خانوار و در صورتی که بخواهید قدرت انتخاب بیشتری را به لحاظ قیمت و جنس داشته باشید، بهتر است به مراکز اصلی کیف مدرسه و کوله پشتی تهران بروید تا با تنوع گسترده‌ای از انواع کیف و کوله پشتی گرفته تا انواع ساک و چمدان روبه‌رو شوید. ما در این مقاله، چند مورد از بهترین این مراکز را به شما معرفی کنیم.

کیف مدرسه بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران یکی از بزرگترین بازارهای خیابانی جهان است که در قلب شهر تهران قرار دارد. با توجه به اینکه تهران بازار بسیار بزرگ و متنوعی دارد، ممکن است که کیف مدرسه بازار بزرگ تهران در بخش‌های مختلف بازار قابل دسترسی باشد. اما به طور کلی، بازار بزرگ تهران و چهار راه سیروس محل متمرکز عمده فروشان کیف است. در حال حاضر، اکثر عمده فروشان موجودی‌های کیف مدرسه‌ای خود را تکمیل و یا درحال تکمیل آن هستند. 

در هر صورت، برای یافتن کوله پشتی مدرسه مورد نظر خود، می‌توانید به صورت حضوری به بازار بزرگ تهران مراجعه و در فروشگاه‌ها و کارگاه‌های مختلفی که کیف‌های مدرسه را عرضه می‌کنند، به دنبال کیف مدرسه مورد نظر خود بگردید.

خیابان منوچهری، مرکز خرید کوله پشتی تهران

خیابان منوچهری در منطقه ۱۲ تهران واقع شده و جزو قدیمی‌ترین خیابان‌های تهران است. سالیان سال است که مردم برای خرید کوله پشتی مدرسه، کیف، ساک دستی، محصولات چرمی و چمدان به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند.
فروشگاه‌های زیادی در این مرکز خرید کوله پشتی تهران فعالیت می‌کنند که اگر در خیابان منوچهری سر بچرخانید، همه آنها را خواهید دید.

چطور به خیابان منوچهری برویم؟

خیابان منوچهری وسط سه ایستگاه مترو قرار گرفته و زمانی که از هر سه ایستگاه مترو پیاده شوید، بعد از حدود ۵ الی ۸ دقیقه پیاده روی به منوچهری خواهید رسید. اولی ایستگاه مترو فردوسی، حدود ۸ دقیقه به سمت جنوب حرکت کنید تا به مقصد برسید.

مسیر دوم ایستگاه مترو دروازه دولت است، بعد از پیاده شدن از این ایستگاه هم باید به مدت ۵ دقیقه به سمت جنوب پیاده روی کنید تا از سمت سعدی به خیابان منوچهری برسید. و مسیر سوم ایستگاه مترو سعدی می‌باشد. زمانی که از مترو سعدی پیاده شدید، حدود ۵ دقیقه به سمت شمال حرکت کنید تا به مقصد برسید.

خیابان سلسبیل، مرکز خرید کیف مدرسه

سلسبیل مرکز خریدی بزرگ به وسعت یک خیابان است که با نام خیابان رودکی هم شناخته می‌شود. سلسبیل در مرکز تهران واقع شده و می‌توان گفت که یکی از بهترین مراکز برای خرید کوله پشتی، کیف، کفش و… در تهران محسوب می‌شود. مجمتع تجاری کیش، نگین، پاساژ الماس رودکی، مجمتع سینا سنتر و… چند مورد از مراکز خرید سلسبیل هستند که می‌توان در آنها علاوه بر کوله پشتی، سایر خریدها را هم انجام داد.

بازار کیف ایران، خیابان مصطفی خمینی کوچه علی مرادی

در این بازار، فروشگاه‌های زیادی در زمینه فروش انواع کیف، کوله پشتی مدرسه‌ای دخترانه و پسرانه فعالیت می‌کنند که محصولات هر کدام از این فروشندگان، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. اگر قصد خرید کیف مدرسه دخترانه یا پسرانه دارید و به دنبال مراکز فروش کیف مدرسه ارزان و با کیفیت هستید، می‌توانید به این بازار تولیدی بزرگ مراجعه کنید، مطمئن باشید دست خالی برنمی‌گردید.

آخرین اخبار اقتصادی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array