به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، عربستان سعودی قیمت نفت تحویل فوریه خود را برای همه مشتریان کاهش داد. به نظر می‌رسد کاهش شدید قیمت نفت عربستان به عنوان بزرگترین صادر کننده دنیا و همچنین افزایش تولید اوپک نگرانی در مورد تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه را جبران کرده است.

قیمت هر بشکه شاخص برنت دریای شمال امروز (سه شنبه، 19 دی 1402) با 0.12 درصد کاهش به 76 دلار و 29 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 0.24 درصد کاهش در کانال 70دلار و 83 سنت معامله می‌شود.

تحلیل و بررسی قیمت نفت خام برنت

تحلیل و بررسی قیمت نفت خام برنت 19 دی

نفت برنت با تمرکز تجار بر تصمیم عربستان سعودی عقب نشینی کرد. بر اساس گزارش‌های اخیر، قیمت برای مشتریان آسیایی 2 دلار در هر بشکه کاهش یافته است. حرکت به زیر سطح 75.00 دلار راه را برای آزمایش حمایت 71.75 تا 73.00 دلار باز خواهد کرد.

تحلیل و بررسی قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت

تحلیل و بررسی قیمت نفت وست 19 دی

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) با کاهش قیمت‌ نفت تحویل فوریه عربستان سعودی، شتاب نزولی شدیدی گرفت. در صورتی که شاخص WTI به زیر سطح مهم 70 دلاری از نظر روانی برسد، به سمت حمایت 67.50 تا 68.50 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل و بررسی قیمت گاز طبیعی

تحلیل و بررسی گاز طبیعی 19 دی

گاز طبیعی جایگاه خود را از دست داد، زیرا تغییرات اخیر در پیش‌بینی های هواشناسی نشان دهنده تقاضای متوسط در هفته آینده است. از نقطه نظر تکنیکال، گاز طبیعی تلاش کرد بالاتر از سطح 2.85 دلار قرار گیرد، اما شتاب خود را از دست داد و عقب‌نشینی کرد.

خلاصه

گاز طبیعی پس از تلاش ناموفق برای صعود به بالای 2.85 دلار عقب‌نشینی کرد.

شاخص WTI با واکنش معامله‌گران به کاهش قیمت عربستان سعودی، شتاب نزولی شدیدی گرفت.

شاخص برنت کاهش یافت و وارد کانال 76 دلار شد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array