به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، هیاهوی ایردراپ‌ها در بازار کریپتو مدت‌هاست که هیجان مضاعفی به این بازار افزوده است. ایردراپ پروژه رمزارزی پیکسلز (PIXEL) تازه‌ترین مورد از این طرح‌های توزیع توکن است که با اعلام پشتیبانی صرافی بایننس، جذابیت آن دوچندان شده است.

طبق بیانیه رسمی منتشر شده این صرافی، این ایردراپ قرار است سطوح مختلف مشارکت را در میان مشترکین سرویس Ronin Locked Products مشخص کند. بر این اساس، جوایز از 183.34 واحد توکن پیکسلز (PIXEL) برای پایین‌ترین سطح مشارکت تا 3955.11 واحد برای مشترکین فعال‌تر متغیر خواهند بود. در این بیانیه آمده است دارندگان توکن‌های قفل شده رونین (RON)، متناسب با میزان توکن‌های استیک شده خود پاداش دریافت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که طبق این اطلاعیه، معیارهای واجد شرایط بودن سختگیرانه‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد؛ چراکه ظاهراً داشتن یک حساب تأیید شده و پوزیشن فعال از سرویس Locked Products رونین از اولویت‌های اصلی این طرح است. این ابتکار به تبعیت از مقررات و تضمین فرآیند توزیع عادلانه، به لحاظ استراتژیک، افراد، نهادها و کشورهای تحریم شده توسط دولت ایالات متحده را مستثنی می‌کند.

ایردراپ پیکسلز

همانطور که ماه گذشته در خبرها اشاره کردیم، پروژه پیکسلز (Pixels) از طرح بلندپروازانه خود برای توزیع 20 میلیون توکن PIXEL در جامعه وفادار شبکه رونین خبر داده بود. این تصمیم با هدف قدردانی از حمایت پایدار سهامداران توکن RON اتخاذ شده است. پیکسلز با دسته‌بندی حساب‌های کاربری استیک کننده به چهار سطح مجزا، یک سیستم توزیع پاداش عادلانه را وعده داده است که حداکثر تا ۳۹۵۵ پیکسلز برای هر کیف پول واجد شرایط درنظر گرفته شده است.

نقش بایننس در اجرای طرح‌های ایردراپ

علاوه بر پیکسلز، پشتیبانی اخیر بایننس از ایردراپ توکن دایمنشن (DYM) بر حرکت استراتژیک این صرافی در جهت گسترش فرصت‌های تجاری برای کاربران آن تاکید دارد. اضافه شدن جفت ارزهای معاملات اسپات DYM بُعد جدیدی از امکانات سرمایه‌گذاری را به کاربران این صرافی معرفی کرد.

با این حال، کارآمدی ایردراپ‌ها به عنوان ابزاری برای حفظ تعامل طولانی مدت یک شبکه با کاربران آن، همچنان موضوع بحث در جامعه ارزهای دیجیتال است. در حالی که این طرح‌ها یک نقطه ورود راحت برای تازه واردان بازار فراهم می‌کنند، چالش ترغیب کردن این شرکت‌کنندگان به نگهداری دارایی مورد نظر، فراتر از انگیزه اولیه اجرای آنها است.

مشاهدات اخیر، مانند آنچه در مورد توکن استارک نت شاهد بودیم، ماهیت گذرای تعامل کاربران پس از ایردراپ‌ها را برجسته کرده و تردیدهایی را درخصوص اثربخشی این استراتژی در تقویت یک پایگاه کاربری واقعی و متعهد به وجود آورده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: beincrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array