به گزارش ایران دکونومی، سرویس‌دهی صرافی اکسبیتو برای کاربران که روز گذشته با اختلال مواجه شد، زیرساخت این مجموعه اعلام کرد که برای جبران این اختلال مدت هشت ساعت در سیزدهم اردبیهشت از ساعت ۱۱ تا ۱۹ کارمزد نمی‌گیرند.

این اقدام که جهت جلب رضایت کاربران انجام می‌گیرد، برای تمام سطوح کاربری از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر صفر خواهد بود و تمام معاملات در این زمان رایگان اجرا می‌گردد.

اما سایر سرویس‌ها مانند برداشت آنی ریالی، واریز و برداشت کریپتو و ریال، معامله در دیگر بازارهای اکسبیتو، استفاده از تبدیل سریع، صدور و استفاده از کریپتوکارت، دونیشن به اکسنیکو و کد ریفرال شامل این ابلاغیه نمی‌گردد و مثل گذشته خواهد بود.

اکسبیتو یک استارتاپ فعال در حوزه ارزهای دیجیتال بوده که مبادله رمزارزها و سرمایه‌گذاری در این زمینه را ممکن ساخته است. این صرافی پس از رشد فناوری‌های نوین و گسترش اکوسیستم استارتاپی در جمهوری اسلامی ایران، با هدف بهبود فرایند خرید و فروش رمزارزها راه‌اندازی گردید و اکنون در بازار معاملاتی تتر و تومان، فروشگاه خرید ارز و کیف پول دیجیتال، از طریق اپلیکیشن اندروید، وب iOS و نسخه دسکتاپ اکسبیتو برای کاربران در دسترس است.

کارمزد معاملات صرافی ارز دیجیتال اکسبیتو چگونه اجرا می‌گردد؟

کارمزد انجام تراکنش به وسیله پلتفرم‌های معاملات رمزارز  توسط ارائه خدمات مالی و انتقال بین‌ شبکه‌ای پرداخت می‌گردد. کارمزد معاملات صورت گرفته در اکسبیتو نیز بر اساس سطح کاربری از معامله‌گران در زمان معامله کسر می‌گردد.

از سوی دیگر هم سطح کاربری زمانی افزایش پیدا می‌کند که میزان معاملات ارتقاء پیدا کند. حجم معاملات کاربران در هر ۲۴ ساعت یک مرتبه به صورت اتوماتیک بررسی می‌شود و اگر حجم معاملات یک کاربر در بازه زمانی یک روز افزایش داشته باشد، پس از ۲۴ ساعت سطح کاربریِ کاربر نیز افزایش یافته و این موضوع از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی می‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array