به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اپل قصد دارد اپلیکیشن جدیدی به نام Passwords معرفی کند که به کاربران کمک می‌کند اطلاعات ورود و رمزهای عبور خود را مدیریت کنند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این شرکت احتمالاً این برنامه جدید را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان هفته آینده معرفی خواهد کرد.

اپل در حال حاضر به شما اجازه می‌دهد رمزهای عبور خود را در iPhone، iPad یا Vision Pro با استفاده از iCloud Keychain ذخیره کنید. این برنامه جدید به همان روش همگام‌سازی می‌شود، اما لاگین‌ها به دسته‌های مختلف، مانند حساب‌ها، شبکه‌های Wi-Fi و کلیدهای عبور تقسیم خواهند شد. بلومبرگ می‌گوید که برنامه جدید Passwords از ویندوز نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اپلیکیشن Passwords اپل

انتظار می‌رود اپلیکیشن جدید Passwords در iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 با قابلیت ساخت و ذخیره رمز عبور عرضه شود و عملکردی مشابه با برنامه‌های مدیریت رمز عبور LastPass و 1Password داشته باشد. سایر ویژگی‌های برجسته این برنامه شامل تکمیل خودکار نام‌های کاربری و رمز عبور و امکان ایجاد کدهای احراز هویت، مانند Google Authenticator است.

انتظار می‌رود اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان جهانی (WWDC) که روز 10 ژوئن (21 خرداد) برگزار خواهد شد مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید ازجمله امکانات جدید هوش مصنوعی برای آیفون در سیستم عامل iOS 18 و به‌روزرسانی‌های عمده برای سیری را نیز معرفی کند.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array