به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، اسکوئر انیکس (Square Enix)، غول سازنده بازی‌های ویدیویی که محصولات شناخته‌شده و محبوبی مثل Final Fantasy و Kingdom Hearts را در کارنامه خود دارد، اعلام کرده است که به زودی اولین بازی NFT مبتنی بر اتریوم خود را با نام Symbiogenesis روانه بازار می‌کند. تیم سازنده Symbiogenesis روز گذشته با انتشار یک پست در ایکس، از برنامه ضرب NFT برای شخصیت‌های این بازی رونمایی کرد. به گفته آنها، روند مزایده از روز دوشنبه 27 نوامبر (6 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

روند عرضه اولین بازی NFT اسکوئر انیکس

طبق این خبر، فرایند ضرب توکن‌ها در سه مرحله برای دسته اول از کاراکترهای مبتنی بر NFT آغاز می‌شود. موج اول برای 27 تا 28 نوامبر (6 و 7 آبان) برنامه‌ریزی شده است و موج دوم از روز 30 نوامبر تا 1 دسامبر (9 و 10 آبان) ادامه خواهد داشت. حراج دسته سوم نیز قرار است روزهای 2 تا 3 دسامبر (11 و 12 آبان) برگزار شود.

اولین بازی اسکوئر انیکس

علاوه بر این، اسکوئر انیکس (Square Enix) از برنامه‌هایی برای انتشار NFT‌های 500 کاراکتر فصل اول Symbiogenesis خبر داده است. توزیع این توکن‌ها نیز طی سه مرحله انجام می‌شود که در مرحله نخست 10 کاراکتر، در موج دوم 90 کاراکتر و در مرحله سوم که آخرین مرحله است، 400 کاراکتر باقی‌مانده توزیع می‌شوند.

در راستای آماده‌سازی برای راه‌اندازی این پروژه، این ناشر بازی دسترسی به “لیست مجاز” را در اوایل این ماه آغاز کرد و به کاربران اجازه داد تا با انجام ماموریت‌ها و چالش‌های مختلف در سرور چت دیسکورد (Discord) این بازی، در حراج شرکت کنند.

شایان ذکر است که در هر مرحله، NFTهای بازی Symbiogenesis بدون هیچ هزینه‌ای به اعضای “لیست مجاز” اعطا می‌شود. با این حال، اگر چندین نفر برای یک NFT خاص رقابت کنند، آن توکن به حراج گذاشته شده و خریداران بالقوه می‌توانند برای کسب مالکیت دارایی‌های مورد نظر، در مناقصه شرکت کنند.

بازی Symbiogenesis که به عنوان یک «پروژه هنری کلکسیونی دیجیتال» توصیف شده است، یک بازی اورجینال و داستان محور است که حول شخصیت‌هایی می‌چرخد که در قالب NFT‌های اتریوم، آیتم‌ها و سایر NFT‌های ضرب شده در شبکه مقیاس‌پذیر پالیگان ساخته شده‌اند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coinedition

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array